×
×

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین
کشف ۱۰تن پیاز احتکاری

  • کد نوشته: 24132
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید سعید عزیزی " با اعلام جزئیات این خبر، گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر احتکار مقدار قابل توجهی پیاز در انبار یک نمایشگاه اتومبیل ، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان اسفراین قرار گرفت.
    کشف ۱۰تن پیاز احتکاری
  • تبلیغ هدفمند

    جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف ۱۰ تن پیاز احتکار شده در یک انبار به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون ریال دراین شهرستان خبر داد.

    ۱۰تن پیازاحتکاری دراسفراین کشف شد

    کشف ۱۰تن پیاز احتکاری
    کشف ۱۰تن پیاز احتکاری

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید سعید عزیزی ” با اعلام جزئیات این خبر، گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر احتکار مقدار قابل توجهی پیاز در انبار یک نمایشگاه اتومبیل ، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان اسفراین قرار گرفت.

    وی با اشاره به اینکه ماموران با همکاری بازرسان اداره صمت ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این انبار، ۱۰تن پیاز که به صورت غیرقانونی و بدون اخذ مجوز از اداره صمت نگهداری می شد، کشف و با دستور قضائی انبار پلمب شد.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش این مقدار پیاز احتکار شده بیش از ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر متهم جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی گردید.

    جانشین فرمانده انتظامی اسفراین در پایان خاطرنشان کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد تا به اقتصاد کشور خدشه ای وارد شود و از مردم عزیز درخواست می شود در صورت اطلاع از وجود اینگونه انبارهای احتکاری بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *