×
×

در نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه؛ سردار حاجی‌زاده:
در هرنقطه‌ای از جهان‌پهپادهای‌پیشرفته‌ما قادربه‌انجام‌ عملیات‌شناسایی‌اند

  • کد نوشته: 51932
  • ۱۴۰۲-۱۱-۲۶
  • ۰
  • به گزارش  بازار کسب کار آنلاین ، جمعی از کارکنان دیوان محاسبات کشور همزمان با ایام میلاد با سعادت امام حسین (ع)، حضرت اباالفضل العباس (ع) و امام سجاد (ع)، با حضور در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از نمایشگاه دستاوردهای این نیرو بازدید کردند.
    در هرنقطه‌ای از جهان‌پهپادهای‌پیشرفته‌ما قادربه‌انجام‌ عملیات‌شناسایی‌اند
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: امروز ما می‌توانیم اهداف متحرک شناور را هدف قرار داده و یا با استفاده از پهپادهای پیشرفته غیرقابل رؤیت، عملیات شناسایی را در هر نقطه‌ای انجام دهیم.

    به گزارش  بازار کسب کار آنلاین ، جمعی از کارکنان دیوان محاسبات کشور همزمان با ایام میلاد با سعادت امام حسین (ع)، حضرت اباالفضل العباس (ع) و امام سجاد (ع)، با حضور در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از نمایشگاه دستاوردهای این نیرو بازدید کردند.

    سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در جریان این بازدید، ضمن خیر مقدم به کارکنان دیوان محاسبات و تبریک اعیاد شعبانیه، توان دفاعی کشور در قیاس با دوران جنگ تحمیلی را فراتر از تصورات دانست و اظهار داشت: زمانی بود که توپ ما در جنگ با رژیم بعثی تنها تا شعاع ۲۷ کیلومتری را هدف می‌گرفت؛ اما امروز به نقطه‌ای رسیدیم که ارتش تروریستی آمریکا در منطقه صراحتاً اعتراف می‌کند که به‌دنبال درگیری با جمهوری اسلامی نیست؛ چراکه می‌داند یارای مقاومت در برابر قدرت دفاعی ایران را ندارد.

    وی با بیان اینکه در حوزه‌های پدافندی، موشکی و پهپادی جزو قدرت‌های برتر جهان هستیم، گفت: امروز ما می‌توانیم اهداف متحرک شناور را هدف قرار داده و یا با استفاده از پهپادهای پیشرفته غیرقابل رؤیت، عملیات شناسایی را در هر نقطه‌ای انجام دهیم.

    فرمانده نیروی هوافضای سپاه کادرپروری و تربیت مدیران کارآمد را از مهمترین الزامات در کشور دانست و تأکید کرد: مدیران کشور باید برای فعالیت اثربخش در شرایط تحریمی توجیه باشند.

    سردار حاجی‌زاده اضافه کرد: همچنین نهادهای نظارتی و تقنینی باید با تقویت روحیه خطرپذیری و اصلاح قوانین زائد و دست‌وپاگیر، دست تصمیم‌گیران را در اتخاذ بهترین انتخاب باز بگذارند و کشور را به سمت «محصول‌محوری» سوق دهند.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *