×
×

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گلستان
تقدیرشهروندگلستانی ازماموران وظیفه شناس پلیس راه مینودشت

  • کد نوشته: 24175
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۷
  • ۰
  • وی افزود: ماموران وظیفه شناس پلیس راه که همواره نشان داده اند کمک به شهروندان و رفع مشکلات مردم از دغدغه های آنان می باشد، به وی نزدیک شده و متوجه شدند این فرد مشغول تردد در محور کلاله به گالیکش بوده که به دلیل تمام شدن بنزین، خودروی وی متوقف شده است.
    تقدیرشهروندگلستانی ازماموران وظیفه شناس پلیس راه مینودشت
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ “عباس زاده” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران پلیس راه مینودشت حین گشت زنی در سطح حوزه متوجه فردی شدند که با حالتی نگران در کنار جاده ایستاده بود.

    تقدیرشهروندگلستانی ازماموران وظیفه شناس پلیس راه مینودشت

    وی افزود: ماموران وظیفه شناس پلیس راه که همواره نشان داده اند کمک به شهروندان و رفع مشکلات مردم از دغدغه های آنان می باشد، به وی نزدیک شده و متوجه شدند این فرد مشغول تردد در محور کلاله به گالیکش بوده که به دلیل تمام شدن بنزین، خودروی وی متوقف شده است.

    رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: ماموران با توجه به سرمای سوزناک آن محل و اینکه هوا رو به تاریکی بوده در اقدامی خداپسندانه به پمپ بنزینی که در ۲۰ کیلومتری آن منطقه بوده رفته و مقداری بنزین برای این شهروند تهیه کردند.

    سرهنگ عباس زاده گفت: راننده خودرو از این اقدام پلیس بشدت خوشحال شده بود و ضمن قدردانی از نیروهای خدوم انتظامی اعلام داشت، پلیس در هر لحظه به فکر امنیت و آرامش مردم است و بنده این کار زیبای ماموران را هیچگاه فراموش نخواهم کرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *