×
×

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین
۳۵۰عددانواع موادمحترقه دراسفراین کشف شد

  • کد نوشته: 26299
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید سعید عزیزی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه پایان سال، طرح بازدید از صنوف با جدیت در دستور کار پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.
    ۳۵۰عددانواع موادمحترقه دراسفراین کشف شد
  • تبلیغ هدفمند

    جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف ۳۵۰ عدد انواع مواد محترقه خبر داد.

    ۳۵۰عددانواع موادمحترقه دراسفراین کشف شد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید سعید عزیزی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه پایان سال، طرح بازدید از صنوف با جدیت در دستور کار پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

    وی با اشاره به اینکه ماموران در حین بازدید از چند واحد صنفی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک می شوند، افزود: راکب موتورسیکلت به محض روئیت ماموران از محل متواری و اقلامی را به داخل خیابان پرتاب کرد.

    جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه ماموران در این رابطه تعداد ۷ بسته که راکب موتورسیکلت آنها را به داخل حخیابان پرتاب کرده بود، کشف کردند، تصریح کرد: این تعداد بسته حاوی ۳۵۰ عدد انواع مواد محترقه بود که برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل شد.

    وی در پایان ازشهروندان خواست تا با توجه به نزدیک بودن چهارشنبه آخر سال و خطرات استفاده از مواد محترقه و اشتعال زا، از کودکان و نوجوانان خود مراقبت کرده و در صورت اطلاع از خرید و فروش و نگهداری مواد محترقه بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *