×
×

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
درایام‌پایانی‌سال مصرف‌بهینه‌آب را فراموش‌نکنید

  • کد نوشته: 26560
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار مهندس بهزاد هرمزی اظهار داشت: با توجه به نزدیکی روزهای پایانی سال مشترکین براساس یک سنت دیرینه مبادرت به خانه تکانی و نظافت منازل می نمایند، در این ایام شاهد افزایش چشمگیر مصرف آب هستیم که به همین منظور امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت مسائل بهداشتی این مصرف چند برابر خواهد شد.
    درایام‌پایانی‌سال مصرف‌بهینه‌آب را فراموش‌نکنید
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: مردم آب شامیدنی را همزمان با سنت زیبای خانه تکانی در روزهای پایانی بهینه مصرف کنند.

    درایام‌پایانی‌سال مصرف‌بهینه‌آب را فراموش‌نکنید

    به گزارش بازار کسب و کار مهندس بهزاد هرمزی اظهار داشت: با توجه به نزدیکی روزهای پایانی سال مشترکین براساس یک سنت دیرینه مبادرت به خانه تکانی و نظافت منازل می نمایند، در این ایام شاهد افزایش چشمگیر مصرف آب هستیم که به همین منظور امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت مسائل بهداشتی این مصرف چند برابر خواهد شد.

    مهندس هرمزی همچنین با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای ایام تعطیلات نوروزبیان کرد: برای خدمات رسانی مناسب به مشترکین بخصوص در زمان تعطیلات سال نو شرکت آب و فاضلاب در کلیه شهر های استان اقدام بصورت کشیک شبانه روزی برای رفع حوادث احتمالی در خطوط توزیع آب شهری در حال آماده باش خواهند بود.

    مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به تعامل خوب مردم استان با شرکت آب و فاضلاب گفت: شرکت آب و فاضلاب در طول سال برای توزیع آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی  بصورت شبانه روزی تلاش می کند و با سخت کوشی همکاران خدمات رسانی در زمینه توزیع آب بدون وقفه انجام می شود در همین راستا از مردم شریف استان درخواست داریم در این برهه از زمان ما را در امر خدمت رسانی هر چه بهتر یاری نمایند.

    گفتنی است مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان تصریح کرد: مرکز ارتباطات مردمی با شماره تماس ۱۲۲ در کلیه روزهای سال بصورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات و راهنمایی مشترکین در شهر ها و روستاهای استان می باشند، لذا از همه مردم شریف تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه مشکل و پیشنهاد و انتقاد سازنده با این مرکز تماس حاصل فرمایند.

    نویسنده: نرگس حسین زاده
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *