×
×

تجلیل از۷شهیده وجانبازخراسان شمالی

  • کد نوشته: 26628
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، استاندار خراسان شمالی در این آیین خواستار تداوم برگزاری تجلیل از بانوان شهیده جانباز تحت عنوان همایش (فرشتگان حماسه ساز) در استان شد.
    تجلیل از۷شهیده وجانبازخراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    پنج شهیده و ۲ جانباز استان خراسان شمالی روز سه شنبه در کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز که همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، تجلیل شدند.

    تجلیل از۷شهیده وجانبازخراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، استاندار خراسان شمالی در این آیین خواستار تداوم برگزاری تجلیل از بانوان شهیده جانباز تحت عنوان همایش (فرشتگان حماسه ساز) در استان شد.

    محمدعلی شجاعی گفت:  زنان شهدا و ایثارگر با تکیه بر مکتب حضرت زینب(س) فرهنگ ایثار و شهادت را به جهانیان متبادر کردند.

    وی افزود: نقش زنان در پشتیبانی از رزمندگان در دوران دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت بود زیراکه فرزندانشان و همسران خود برای حضور در میان  نبرد بدرقه کرده و خود در پشت جبهه حضوری فعال و چشمگیر داشتند.

    وی با بیان اینکه حضرت زینب (س) در واقعه کربلا عظمت نقش زن را به نمایش گذاشت، افزود: این نقش در دوران هشت سال دفاع مقدس توسط مادران و زنان شهدا و ایثارگران بار دیگر تجلی یافت و فرهنگ صبر و استقامت به عنوان یک پیام به جهان ارسال شد.

    وی افزود: مهم ترین سرمایه و پشتوانه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم هستند که در ۴۰ سال گذشته با اتکا به همین سرمایه موفق به فتح قله های رفیع افتخار و سربلندی در همه عرصه ها شده است.

    استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه دفاع مقدس باعث شد عظمت ایثار و شهادت واقعه کربلا به طور واقعی مشاهده و لمس شود، گفت: دفاع مقدس بار دیگر عظمت اسلام را برای جهانیان به نمایش گذاشت. 

    خراسان شمالی که بیش از سه هزار شهید و هفت هزار جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده، ۳۵ هزار رزمنده در جبهه ها داشته است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *