×
×

دستگیری مدیرکل یکی ازدستگاه هابه اتهام تخلف مالی

  • کد نوشته: 27053
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، این مدیرکل استان خراسان شمالی که 12 مهرماه سال 96 به این سمت منصوب شد، عصر امروز شنبه در محل کارش در شهر بجنورد با حکم دستگاه قضایی دستگیر و بازداشت شد.
    دستگیری مدیرکل یکی ازدستگاه هابه اتهام تخلف مالی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل یکی از ادارات کل استان خراسان شمالی به دلیل آنچه که اتهام مالی اعلام شد، از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

    دستگیری مدیرکل یکی ازدستگاه هابه اتهام تخلف مالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، این مدیرکل استان خراسان شمالی که ۱۲ مهرماه سال ۹۶ به این سمت منصوب شد، عصر امروز  شنبه در محل کارش در شهر بجنورد با حکم دستگاه قضایی دستگیر و بازداشت شد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بجنورد  شنبه شب در گفت و گو با ایرنا دستگیری این مدیرکل را به اتهام تخلفات مالی تایید کرد.
    سیدجواد ایلالی گفت که جزییات بیشتر این پرونده مالی پس از بررسی دقیق از سوی کارشناسان قضایی در اختیار افکار عمومی قرار داده می شود.
    وی اضافه کرد: دستگاه قضایی براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست های رییس قوه قضاییه در برخورد با تخلفات مالی و اقتصادی بدون هیچ گونه اغماضی برخورد خواهد کرد.
    در سال گذشته نیز هفت نفر از جمله دو مدیرکل و یک معاون سابق استانداری خراسان شمالی با اتهام تخلف مالی در ارتباط با توزیع قیر از سوی دستگاه قضایی بازداشت شدند و این سومین پرونده تخلف مالی محسوب می شود که به منجر به دستگیری  مدیران متخلف این دستگاهها می شود.
    استان خراسان شمالی یکی از استان های شمال شرق کشور محسوب می شود که بیش از ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد و به دلیل این که آخرین داشتن مرز مشترک جغرافیایی و قرابت فرهنگی نزدیک با استان خراسان رضوی و بارگاه ملکوتی علی ابن موسی الرضا (ع) به منزلگاه هفتم شهرت دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *