×
×

آزادی۱۸زندانی جرایم غیرعمدگلستان

  • کد نوشته: 27449
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین معاون مدیرکل زندان‌ها و مدیر نمایندگی ستاد دیه گلستان گفت: از ابتدای امسال تا پیش از آزادی این زندانیان ۳۲۵ زندانی جرایم غیرعمد دیگر با مجموع ۹۳۰ میلیارد ریال بدهی از زندان‌های استان آزاد شدند.
    آزادی۱۸زندانی جرایم غیرعمدگلستان
  • تبلیغ هدفمند

    ۱۸ زندانی جرایم غیرعمد و دیه گلستان روز چهارشنبه با کمک خیران و نیکوکاران و گذشت شاکیان در آستانه سال نو از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

    آزادی۱۸زندانی جرایم غیرعمدگلستان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین معاون مدیرکل زندان‌ها و مدیر نمایندگی ستاد دیه گلستان گفت: از ابتدای امسال تا پیش از آزادی این زندانیان ۳۲۵ زندانی جرایم غیرعمد دیگر با مجموع ۹۳۰ میلیارد ریال بدهی از زندان‌های استان آزاد شدند.

    حمید وسکوئی اظهار داشت: ۱۸ زندانی آزادشده امروز در مجموع ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بدهی داشتند که از مجموع این بدهی یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال آن توسط شاکیان بخشیده شد و یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال از محل کمک‌ خیرین تامین گردید.

    وی یادآور شد: در حال حاضر ۱۶۰ زندانی جرایم غیرعمد و دیه در زندان‌های گلستان دوران حبس و محکومیت خود را سپری می‌کنند و چشم انتظار گذشت شاکیان و کمک خیرین هستند.

    وی خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد بدهی محکومان با گذشت شاکیان، ۲۰ درصد به صورت احصار (تقسیط) و ۱۰ درصد دیگر هم با کمک خیران، شوراهای حل اختلاف و ستاد دیه (منابع ملی و استانی) تامین و سبب آزادی زندانیان می‌شود.

    مدیر نمایندگی ستاد دیه گلستان با اشاره به نظر علما در مورد امکان صرف زکات در آزادی زندانیان گفت که یکی از خیران استان ۲ ماه قبل ۴۵۰ میلیون ریال از پرداختی زکات خود را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص داد.

    ستاد دیه چندی قبل اعلام کرد که طبق نظر علمای شیعه و سنی پرداخت زکات برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ناتوان در پرداخت دیه یا بدهی آنان مانعی ندارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *