×
×

آستاندار خراسان شمالی
برنامه اصلی مشارکت حداکثری درانتخابات است

  • کد نوشته: 27726
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، محمد علی شجاعی عصر روز شنبه در پیامی به مناسبت حلول ۱۴۰۰ با تبریک سال جدید مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را از دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی و رییس جمهوری بیان کرد و انسجام و وحدت داخلی را از مولفه های مهم تحقق این دغدغه ها بیان کرد.
    برنامه اصلی مشارکت حداکثری درانتخابات است
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار خراسان شمالی بستر سازی برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات ؛ مهار کرونا و افزایش شاخص های توسعه استانی را مهمترین دستور کار برنامه سال ۱۴۰۰ استان خراسان شمالی اعلام کرد.

    برنامه اصلی مشارکت حداکثری درانتخابات است

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، محمد علی شجاعی  عصر روز شنبه در پیامی به مناسبت  حلول ۱۴۰۰ با تبریک سال جدید مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را از دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی و رییس جمهوری بیان کرد و انسجام و وحدت داخلی  را از  مولفه های مهم تحقق این دغدغه ها بیان کرد.


    نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی اظهارداشت : مردم این استان تاکنون در تمام انتخابات مشارکت حداکثری خود را نشان دادند و امیدواریم که در انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز بار دیگر در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ تکرار شود.
    رشد شاخص های توسعه خراسان شمالی 
      استاندار خراسان شمالی گفت: بررسی های آماری نشان می دهد که با وجود تحریم ظالمانه با هماهنگی و انسجام تمام دستگاههای دولتی و حاکمیتی به خصوص همراهی نماینده ولی فقیه ، این استان از لحاظ  شاخص ها در  تمام حوزه های اقتصادی، امنیتی و سیاسی و زیرساختی از رشد خوبی برخوردار شد.
    شجاعی خاطرنشان کرد : در سال جاری نیز با همراهی تمام دستگاههای دولتی و حاکمیتی و انسجام و وحدت داخلی استانی ، تلاش خواهیم کرد تا تعهدی که نسبت به خون سه هزار شهید  و مردم این استان برای برای توسعه و آبادانی داریم را  ادامه دهیم.
    نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی حاکم بر کشور و استان بخشی از این مشکلات را ناشی از تحریم ظالمانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی و برخی کمبودهای زیرساختی و امکاناتی در کشور دانست و ابراز امیدواری کرد که در سال  ۱۴۰۰ این مشکلات  با تلاش همگانی کاهش یابد.
    استان خراسان شمالی یکی از استان های شمالشرق کشور است که دارای ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که در ۲۴ شهر و حدود یکهزار روستا سکونت دارند.
    رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۰ را سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نامگذاری کردند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *