×
×

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
انتخابات سرمایه‌ای برای آینده

  • کد نوشته: 52177
  • ۱۴۰۲-۱۲-۱۰
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار آنلاین، الهام متین در پیامی ضمن دعوت از جامعه بزرگ فرهنگ، هنر، رسانه و قرآنیان  و آحاد مردم ولایت مدار استان گلستان به شرکت در انتخابات، اظهار کرد:برای تحقق شعار «ایران قوی» انتخابات یکی از مهمترین و اصلی‌ترین عرصه‌های کنش سیاسی، فرهنگی، اجتماعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و دراین‌ بین یکی از الزامات مهم، مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات و عرصه‌های سیاسی و اجتماعی کشور است....
    انتخابات سرمایه‌ای برای آینده
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در آستانه انتخابات ۱۱ اسفندماه گفت: انتخابات یک سرمایه‌گذاری مهم  و ارزشمند برای آینده هر کشور است و همواره پای‌ کار انقلاب جامعه بزرگ فرهنگ، هنر ، رسانه و قرآنیان حاضر و در میدان هستند.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار آنلاین، الهام متین در پیامی ضمن دعوت از جامعه بزرگ فرهنگ، هنر، رسانه و قرآنیان  و آحاد مردم ولایت مدار استان گلستان به شرکت در انتخابات، گفت: انتخابات یکی از اصلی‌ترین عرصه‌های کنش سیاسی، فرهنگی، اجتماعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و دراین‌بین یکی از الزامات مهم تحقق شعار «ایران قوی»، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و عرصه‌های سیاسی و اجتماعی کشور است.

    وی افزود: جامعه بزرگ فرهنگی  و هنری در ابعاد مختلف در جامعه همواره نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری خود را داشته و دارد و هم‌اکنون، همگام و همسو با سایر اقشار ملت بزرگ ایران، پس از خلق حماسه باشکوه ۲۲ بهمن و جشن ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، آماده خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات ۱۱ اسفندماه است.

    الهام متین در پایان گفت: میعادگاه انتخابات مظهر اقتدار ملی و نشان‌دهنده عزم عمومی ملت ایران با تاسی از امامین انقلاب و فرصتی ارزشمند برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و بانیان این خانه امن و استوار است و باور دارم به لطف خداوند متعال و حضور پرشور هم‌وطنانمان در گام دوم انقلاب اسلامی و در مسیر تمدن بزرگ اسلامی به یک جشن ملی تبدیل خواهد شد.

    یادآوری می‌شود، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود. نامزدهای این انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت می‌کنند

    نویسنده: سکینه جافرنوده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *