×
×

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا
مرزبانان شهیدسلیمانی‌را الگوی‌خود قراردهند

  • کد نوشته: 27829
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار سید علیرضا ادیانی با حضور در مراسم افتتاح یادمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اینچه برون گنبد کاووس اظهار داشت: خوشحالم که به همت فرمانده محترم استان گلستان این پاسگاه مرزی به این سبک زیبا بازسازی شد.
    مرزبانان شهیدسلیمانی‌را الگوی‌خود قراردهند
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: امنیت ما مرهون زحمات مجاهدانه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

    مرزبانان شهیدسلیمانی‌را الگوی‌خود قراردهند
    مرزبانان شهیدسلیمانی‌را الگوی‌خود قراردهند
    مرزبانان شهیدسلیمانی‌را الگوی‌خود قراردهند

    به گزارش بازار کسب و کار سید علیرضا ادیانی با حضور در مراسم افتتاح  یادمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اینچه برون گنبد کاووس اظهار داشت: خوشحالم که به همت فرمانده محترم استان گلستان این پاسگاه مرزی به این سبک زیبا بازسازی شد.

    وی افزود: شهید سلیمانی یک الگوی تمام عیار برای خدمت به مردم است و نام گذاری این مکان به نام ایشان یک اتفاق مهم و جهادی بود.

    رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه بیان کرد: برای اینکه ثابت کنیم شایسته این نام گذاری هستیم باید ویژگی های شهید سلیمانی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

    حجت الاسلام ادیانی افزود: یکی از مهم ترین ویژگی های ایشان این بود که سرباز اسلام  بودند.این سربازی وی را به مقام سردار پرافتخار ملی و فراملی مبدل ساخت.

    وی تصریح کرد: دومین ویژگی ایشان که همه خادمان نظام باید سرلوحه کار خود قرار دهند این بود که وی هرگز در جبهه مقاومت اهل ریا نبود و با خلوص نیت برای تقرب به خدای متعال عمل میکرد.

    وی همچنین در ادامه گفت: سومین ویژگی شهید سلیمانی نیز این بود که ایشان با تمام مشغله ای که داشتند هرگز از خودسازی غافل نمی شدند.و من توقع دارم که مرزبانان ما این سه ویژگی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

    رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا همچنین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بازار کسب و کار اظهار داشت: در گزارشی که سال های گذشته خدمت مقام معظم رهبری ارائه کردم از روحیه جهادی و انقلابی مرزبانان کشور سخن گفتم که خداروشکر همچنان این روحیه را در بین این عزیزان مشاهده می کنم.

    حجت الاسلام دریانی افزود: امیدوارم سال جدید برای نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران سال پربرکتی باشد.

    وی افزود: همچینن امید داریم که مردم عزیزمان با یک انتخاب صحیح یک دولت کارآمد را برگزینند تا با روی کار آمدن یک دولت دلسوز و دغدغه مند شاهد کشوری آباد، مستقل و بدون دغدغه باشیم.

    نویسنده: مریم جعفری
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *