×
×

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری
افزایش وزش‌باد در استان

  • کد نوشته: 27855
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، مهران چراغپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: در این مدت احتمال شکسته شدن درختان آسیب‌پذیر، خسارت به پوشش گلخانه‌ها و سقوط اجسام از ارتفاعات وجود دارد.
    افزایش وزش‌باد در استان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از وزش باد شدید در چهارشنبه هفته جاری خبر داد و گفت: ورزش باد با سرعت افزون‌بر ۵۰ کیلومتر تا شنبه هفته آینده در سطح استان ادامه دارد.

    افزایش وزش‌باد در استان
    افزایش وزش‌باد در استان
    افزایش وزش‌باد در استان

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، مهران چراغپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: در این مدت احتمال شکسته شدن درختان آسیب‌پذیر، خسارت به پوشش گلخانه‌ها و سقوط اجسام از ارتفاعات وجود دارد.

    چراغپور توصیه کرد: در این مدت، افراد نسبت به سرکشی و اطمینان از استحکام سازه و پوشش گلخانه‌ها، سقف‌های موقت و تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر، خودداری از استقرار در مجاورت ساختمان‌های در حال ساخت و سایر اقدامات پیشگیرانه اقدام کنند.

    وی یادآور شد: روز چهارشنبه بارش‌های پراکنده در شهرستان کوهرنگ پیش‌بینی می‌شود.

    به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه ۲رودخانه زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *