×
×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان
رشد۷۲درصدی ترددخودروهااز۲۵اسفندتاکنون به گلستان

  • کد نوشته: 28131
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۵
  • ۰
  • مهدی میقانی در گفتگو با خبرنگار بازار کسب کار آنلاین اظهار داشت: تردد عبور و مرور خودروها به استان 372 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده که با 73 درصد رشد داشته است.
    رشد۷۲درصدی ترددخودروهااز۲۵اسفندتاکنون به گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: بر اساس پایش های صورت گرفته از تاریخ ۲۵ اسفند لغایت ۴ فروردین نرخ تردد خودروها در استان عدد ۳۷۲ بوده است.

    رشد۷۲درصدی ترددخودروهااز۲۵اسفندتاکنون به گلستان

    مهدی میقانی در گفتگو با خبرنگار بازار کسب کار آنلاین اظهار داشت: تردد عبور و مرور خودروها به استان ۳۷۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده که با ۷۳ درصد رشد داشته است.

    وی افزود : علی الرغم اینکه در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ با رشد ۷۳ درصدی ترددها موجه بودیم اما این رقم نسب به مدت مشابه ۲ سال قبل هیچگونه تغییر نداشته است و صرفا با توجه به وجود محدودیت های اعمال شده کرونا در سال قبل بوده است .

    میقانی افزود: رشد ۱۹۱ درصدی ترددها که در اخبار برخی از رسانه ها منتشر شده صرفا مرتبط به یک عدد در روز می باشد و آنهم به لحاظ شرایط جوی در آن روز بستگی دارد.

    وی گفت: میزان رشد تردد خودروها از جاده های عبوری گلستان از آغاز طرح تا کنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۲ درصد رشد داشته است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ بدون افزایش رشد تردد بوده است.

    مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای گلستان در پایان از شهروندان خواست صرفا به غیر از کارهای ضروری از منزل و شهر خود خارج نشوند که درگیر محدودیت های اعمال شده در شهرهای قرمز و نارنجی که بر اساس ترددهای غیرضرور نشوند. چرا که این نوع سفر بیشتر موجب نگرانی خانواده و افزایش فشار بر کادر درمان خواهد بود تا لذت بردن از سفر و طبعیت، چرا که طبیعت در جای خود باقی خواهد ماند.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *