×
×

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری
موج سرما در چهارمحال‌وبختیاری

  • کد نوشته: 28594
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، مهران چراغپور روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این کاهش دما در برخی از مناطق استان به بیشتر از ۱۰ درجه سانتی‌گراد رسیده است و این موضوع درختان، باغات و گلخانه‌ها را در معرض سرمازدگی قرار داده است.
    موج سرما در چهارمحال‌وبختیاری
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به کاهش محسوس دما در این استان، گفت: دما در صبح روز سه‌شنبه در بسیاری از مناطق این استان به زیر صفر رسید.

    موج سرما در چهارمحال‌وبختیاری
    موج سرما در چهارمحال‌وبختیاری
    موج سرما در چهارمحال‌وبختیاری

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، مهران چراغپور روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این کاهش دما در برخی از مناطق استان به بیشتر از ۱۰ درجه سانتی‌گراد رسیده است و این موضوع درختان، باغات و گلخانه‌ها را در معرض سرمازدگی قرار داده است.

    وی ادامه داد: دمای هوای صبح روز سه‌شنبه در شهرکرد به ۹.۶ درجه زیر صفر، کوهرنگ ۲.۸ درجه زیر صفر، بروجن ۳.۶ درجه زیرصفر، فرخشهر ۵ درجه زیرصفر، بن هفت درجه زیر صفر، بلداجی ۷.۸ درجه زیر صفر، سامان ۳.۴ درجه زیر صفر و فارسان سه درجه زیر صفر گزارش شد.

    چراغپور در ادامه از افزایش سرعت باد در استان تا پایان هفته خبر داد و تصریح کرد: این وزش باد با انتقال گرد و غبار انتقالی از کشور عراق منجر به آلودگی هوای استان و کاهش دید خواهد شد.

    مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: از بعد از ظهر چهارشنبه تا اواسط روز شنبه نیز در برخی نقاط استان بارش‌های رگباری و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

    به گزارش ایرنا، بنا بر اعلام سازمان چهارمحال و بختیاری، سرمازدگی طی چندین مرحله به باغات این استان خسارت وارد کرد و بطور مثال در اسفندماه سال گذشته ۳۷۰ میلیارد ریال خسارت به باغات استان به ویژه شهرستان سامان وارد شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *