- مدیرکل انتقال خون سیستان و بلوچستان گفت: با فرارسیدن تعطیلات نوروز متاسفانه ذخایر خونی در این استان به شدت کاهش یافته و نیازمند اهدای خون برای جبران کمبود آن برای بیماران خاص هستیم.
×
×

مدیرکل انتقال خون:
کاهش ذخایرخونی سیستان و بلوچستان

  • کد نوشته: 28635
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۱
  • ۰
  • - مدیرکل انتقال خون سیستان و بلوچستان گفت: با فرارسیدن تعطیلات نوروز متاسفانه ذخایر خونی در این استان به شدت کاهش یافته و نیازمند اهدای خون برای جبران کمبود آن برای بیماران خاص هستیم.
    کاهش ذخایرخونی سیستان و بلوچستان
  • تبلیغ هدفمند
    ذخایرخونی سیستان و بلوچستان کاهش یافته است
    کاهش ذخایرخونی سیستان و بلوچستان

    – مدیرکل انتقال خون سیستان و بلوچستان گفت: با فرارسیدن تعطیلات نوروز متاسفانه ذخایر خونی در این استان به شدت کاهش یافته و نیازمند اهدای خون برای جبران کمبود آن برای بیماران خاص هستیم.

    سهیلا خسروی با اشاره به اینکه تعطیلات نوروز باعث کاهش مراجعه مردم برای اهدای خون در سیستان و بلوچستان شده اظهارداشت: قبل از تعطیلات نیز با مشکلات زیادی در این خصوص مواجه بودیم و هم‌اینک از نظر ذخایر خونی در وضعیت قرمز قرار داریم.
    وی با اشاره به اینکه با توجه به تعطیلات نوروزی و وقوع تصادفات جاده‌ای هم اکنون بیش از هر زمان دیگری بیماران به اهدای خون توسط مردم نیاز دارند افزود: از هم استانی‌ها تقاضا می‌شود تا همانند گذشته با اهدا خون ضامن سلامتی بیماران نیازمند شوند.
    مدیرکل انتقال خون سیستان و بلوچستان با بیان اینکه وجود بیش از سه هزار بیمار تالاسمی در استان و سایر بیماران نیازمند به خون منطقه را به هشتمین مصرف‌کننده خون در سطح کشور تبدیل کرده تصریح کرد: تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در مراکز انتقال خون رعایت می‌شود و در تمامی روزهای هفته در زاهدان، چابهار، زابل و ایرانشهر آماده خونگیری از اهداکنندگان هستیم.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *