×
×

ازمهم‌ترین خدمات سربازان گمنام امام زمان(عج)تامین امنیت مردم است

  • کد نوشته: 28711
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، در بخشی از این بیانیه آمده است: نام‌گذاری ایام مغتنم و نورانی حضرت مهدی و اعیاد نیمه شعبان را به عنوان روز سربازان گمنام، بیان‌گر نقش و جایگاه ویژه و تأثیرگذار وزارت اطلاعات در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب است.
    ازمهم‌ترین خدمات سربازان گمنام امام زمان(عج)تامین امنیت مردم است
  • تبلیغ هدفمند

    علما و روحانیون اهل سنت خراسان شمالی روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: مبارزه با تروریسم و تامین امنیت مردم در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی از مهم‌ترین خدمات سربازان گمنام امام (عج) است.

    ازمهم‌ترین خدمات سربازان گمنام امام زمان(عج)تامین امنیت مردم است

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، در بخشی از این بیانیه آمده است: نام‌گذاری ایام مغتنم و نورانی حضرت مهدی و اعیاد نیمه شعبان را به عنوان روز سربازان گمنام، بیان‌گر نقش و جایگاه ویژه و تأثیرگذار وزارت اطلاعات در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب است.

     این بیانیه تصریح دارد: امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون شهیدان، تدبیر هوشمندانه، و قابل تقدیر مجموعه سربازان گمنام و توانمندی است که با مبارزه بی امان با ترفندهای دشمنان اسلام آرامش وامنیت را به مردم همیشه در صحنه هدیه می کنند.

    در این بیانیه آمده است: در عصر حاضر نیز به برکت انقلاب اسلامی، بیش از هر زمانی، امنیت در ایران اسلامی، حفظ ارزش های اسلامی صیانت از منافع ملی همیشه مورد توجه این سربازان گمنام بوده است.

    علما و روحانیون اهل سنت خراسان شمالی در ادامه بیانیه خود افزودند: بی تردید وزارت اطلاعات باصلابت و مقتدر در گام دوم انقلاب، سرافرازانه در سایه توجهات خداوند متعال، حضرت مهدی و رهنمودهای مقام معظم رهبری مستحکم تر از گذشته گام خواهد برداشت و هرگونه توطئه و دسیسه های خباثان و کشورهای تروریست پرور آمریکا، اسراییل، انگلیس و دیگر جیره خوارانش را با هوشیاری و بصیرت مردم در نطفه خفه خواهد کرد.

    بیش از ۱۰ درصد از جمعیت ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی را ترکمن های اهل سنت تشکل می دهند که در شهرستان های راز و جرگلان، مانه و سملقان و بجنورد سکونت دارند.

    میلاد امام زمان (عج) روز سربازان گمنام ولی عصر نام گرفته است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *