×
×

استاندار البرز
۱۲فروردین روزتجلی‌اراده‌ملت در تثبیت‌انقلاب‌اسلامی‌است

  • کد نوشته: 28723
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، روز چهارشنبه مرکز اطلاع رسانی استانداری البرز در پیام عزیزاله شهبازی آمده است: دوازدهم فروردین ماه روز به ثمر نشستن نهال اراده و ایستادگی و برگ زرینی از افتخارآفرینی ملتی است که نشان و همانندی از آن در هیچ مقطعی از تاریخ دیده نمی شود و این حضورِ ملی نشان از بالندگی و رشادت و بلوغ فکری مردم این دیارکهن و تاریخ ساز دارد.
    ۱۲فروردین روزتجلی‌اراده‌ملت در تثبیت‌انقلاب‌اسلامی‌است
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار البرز در پیامی اعلام کرد که دوازدهم فروردین ماه، روز تجلی اراده ملت در تثبیت انقلاب اسلامی و تبلور اتحاد و ایمان است.

    ۱۲فروردین روزتجلی‌اراده‌ملت در تثبیت‌انقلاب‌اسلامی‌است
    ۱۲فروردین روزتجلی‌اراده‌ملت در تثبیت‌انقلاب‌اسلامی‌است
    ۱۲فروردین روزتجلی‌اراده‌ملت در تثبیت‌انقلاب‌اسلامی‌است

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، روز چهارشنبه مرکز اطلاع رسانی استانداری البرز در پیام عزیزاله شهبازی آمده است:  دوازدهم فروردین ماه روز به ثمر نشستن نهال اراده و ایستادگی و برگ زرینی از افتخارآفرینی ملتی است که نشان و همانندی از آن در هیچ مقطعی از تاریخ دیده نمی شود و این حضورِ ملی نشان از بالندگی و رشادت و بلوغ فکری مردم این دیارکهن و تاریخ ساز دارد.

     نظام جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه «آری» از مردم، برفراز قله رفیع مقاومت اسلامی که دستاوردی شکوهمند از عظمت و استقلال را برایمان به ارمغان آورد ایستاده  است.
    در همین راستا نیز برگزاری انتخابات پیش رو مربوط به ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز همچون سایر انتخابات در ایران اسلامی جلوه‌ای ازمشروعیت نظام می باشد و در واقع حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای نیز مهر تاییدی بر این مدعا و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود.

    اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و تبریک مجدد سال ۱۴۰۰، عظمت ملت شریف ایران اسلامی را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم و امیدوارم که در این سال که به تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان “تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها” نامگذاری شده و با برنامه‌ریزی مسوولان  و حمایت همه جانبه ملت بصیر و ولایت‌مدار در جهت حمایت و پشتیبانی از صنایع و تولیدات داخلی و رفع موانع و مشکلات پیش رو در جهت رونق تولید و ایجاد اشتغال زایی، گام های استواری در راه توسعه و پیشرفت کشور برداریم.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *