رییس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ابرکوه با اشاره به لزوم رعایت دستورالعمل ستاد استانی کرونا تاکید کرد که ورود افراد به بوستان ها، فضاهای عمومی و پارک‌های این شهرستان ۱۳ فروردین (روز طبیعت) ممنوع و راه های منتهی به مکان های طبیعی بسته است.
×
×

ممنوعیت ورود افراد به بوستان های ابرکوه در روز طبیعت

  • کد نوشته: 28885
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۳
  • ۰
  • رییس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ابرکوه با اشاره به لزوم رعایت دستورالعمل ستاد استانی کرونا تاکید کرد که ورود افراد به بوستان ها، فضاهای عمومی و پارک‌های این شهرستان ۱۳ فروردین (روز طبیعت) ممنوع و راه های منتهی به مکان های طبیعی بسته است.
    ممنوعیت ورود افراد به بوستان های ابرکوه در روز طبیعت
  • تبلیغ هدفمند
    ورود افراد به بوستان های ابرکوه در روز طبیعت ممنوع است
    ممنوعیت ورود افراد به بوستان های ابرکوه در روز طبیعت

     رییس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ابرکوه با اشاره به لزوم رعایت دستورالعمل ستاد استانی کرونا تاکید کرد که ورود افراد به بوستان ها، فضاهای عمومی و پارک‌های این شهرستان ۱۳ فروردین (روز طبیعت) ممنوع و راه های منتهی به مکان های طبیعی بسته است.

     محمد حسین امامی میبدی با اشاره به حضور مردم در سال های قبل بر اساس یک سنت دیرینه در۱۳ فروردین در عرصه های طبیعی افزود: امسال به دلیل شیوع کرونا در این روز در خانه ماندن مهمترین همکاری با کارکنان مراکز درمانی است و از شهروندان هم خواست در روز طبیعت همچون گذشته با ستاد مبارزه با کرونا برای پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ همکاری کنند.

    فرماندار ابرکوه تصریح کرد: در صورت رعایت نکردن موارد پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی در شهرستان باید در انتظار مشکلات بود  و به ناچار محدودیت‌هایی اعمال می شود  که در این رابطه لازم است مسوولان دستگاه‌های ذی‌ربط آمادگی لازم داشته باشند.

    وی از مسافران خواست در روز طبیعت به این شهرستان سفر نکنند ،اظهار کرد: « کرونا مهار نشد، مردم همچنان نسبت به تداوم رعایت موارد پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در پیشگیری از کرونا حساس باشند و از عادی انگاری هم پرهیز کنند.»

     بوستان های ابرکوه تعطیل است

    رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ابرکوه هم گفت:بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا و با عنایت به وضعیت شکننده کرونا دراین شهرستان و ضرورت پرهیز از تجمع ، تمامی  بوستان های این شهرستان در روز ۱۳ فروردین تعطیل است .

    مرتضی سعیدی با اشاره به وجود سه بوستان تحت پوشش این اداره به  وسعت ۷۲ هکتار در شهرستان افزود: این بوستان ها به روی شهروندان و مسافران بسته است و از مردم هم خواست از  حضور در بوستان ها و عرصه های طبیعی شهرستان خودداری کنند.

    افزون بر ۹۰ درصد مساحت شهرستان که شامل ۴۸۰ هزار هکتار آن عرصه‌های منابع طبیعی است با توجه به شرایط اقلیمی،۲۴۳هزار هکتار آن عرصه های بیابانی و ۲۳۷ هزار هکتار آن مرتع است .

    مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *