×
×

رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین
با۲برابرشدن شماربستری شدگان کروناآژیرخطردراسفراین به صدادرآمد

  • کد نوشته: 29190
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین دکتر اسحاق ایلدرآبادی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا و بدون اشاره به شمار افراد بستری شده در بیمارستان این شهرستان اظهار داشت: با افزایش آمار روزانه مبتلایان به کرونا در اسفراین و ۲ برابر شدن تعداد بیماران بستری در هفته جاری وضعیت کرونایی شهرستان به رنگ نارنجی در آمد.
    با۲برابرشدن شماربستری شدگان کروناآژیرخطردراسفراین به صدادرآمد
  • تبلیغ هدفمند

    رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: شمار بستری شدگان کرونا در بیمارستان امام خمینی ( ره) این شهرستان خراسان شمالی نسبت به هفته گذشته ۲ برابر شده است که این وضعیت نگران کننده است.

    با۲برابرشدن شماربستری شدگان کروناآژیرخطردراسفراین به صدادرآمد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین دکتر اسحاق ایلدرآبادی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا و بدون اشاره به شمار افراد بستری شده در بیمارستان این شهرستان اظهار داشت: با افزایش آمار روزانه مبتلایان به کرونا در اسفراین و ۲ برابر شدن تعداد بیماران بستری در هفته جاری وضعیت کرونایی شهرستان به رنگ نارنجی در آمد.

    وی افزود: اکنون ۳۶ درصد از نمونه های بیماران مشکوک به کرونا در اسفراین مثبت می شود و نتیجه بخش زیادی از نمونه رپید تست های کرونا نیز مثبت است.

    با انجام رپید تست که به عنوان  تست سریع کرونا نامیده می شود، قطعات پروتئینی اختصاصی ویروس کرونا ردیابی می شود.

    رییس دانشکده علوم‌پزشکی اسفراین گفت: بر اساس ارزیابی های انجام شده شمار بیماران بستری و فوتی ها در هفته های آینده افزایش خواهد یافت و قطعا وضعیت کرونایی شهرستان قرمز می شود.

    ایلدرآبادی با بیان اینکه بر اساس اطلاعات سامانه ماسک گسترش شهرهای قرمز از غرب کشور به سمت شرق در حال افزایش است، افزود: مسافرت ها و شرکت در مراسمات و تجمع ها مهم ترین عامل موج جدید افزایش مبتلایان است.

    وی گفت: در یکی از  گزارش های مراکز بهداشتی اسفراین یک نفر آلوده به ویروس کرونا که از تهران به شهرستان سفر کرده بود ۲۰ نفر را مبتلا کرد.

    به گزارش ایرنا براساس اطلاعات سامانه ماسک رنگ شهرستان اسفراین از روز دوشنبه به نارنجی تغییر یافته و به همین منظور نشست ستاد مقابله با کرونا برای اعمال محدودیت در شهرستان تشکیل شد.

    شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *