فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از توقیف 2 دستگاه کامیونت ایسوزو و كشف 8 تن و 750 کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
×
×

کشف حدود ۹ تن کود شیمیایی قاچاق در گرمه

  • کد نوشته: 29444
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۹
  • ۰
  • فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از توقیف 2 دستگاه کامیونت ایسوزو و كشف 8 تن و 750 کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
    کشف حدود ۹ تن کود شیمیایی قاچاق در گرمه
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از توقیف ۲ دستگاه کامیونت ایسوزو و کشف ۸ تن و ۷۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

    کشف حدود ۹ تن کود شیمیایی قاچاق در گرمه

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علیرضا پوربه” با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی این فرماندهی در حین گشت زنی و کنترل خودرو های عبوری به ۲ دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک و با هماهنگی انجام شده هر دو خودرو را متوقف کردند.

    وی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو ها تعداد ۱۷۵ کیسه کود شیمایی ۵۰ کیلویی به وزن ۸ تن و ۷۵۰ کیلوگرم فاقد هر گونه بارنامه و مجوز را کشف کردند، افزود: متهم به همراه بار مکشوفه برای تکمیل پرونده به دفتر کالای قاچاق پلیس آگاهی تحویل و در نهایت متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان گرمه در پایان با بیان اینکه ارزش این مقدار کود شیمیایی کشف شده ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر پلیس با اخلالگران اقتصادی و قاچاقچیان کماکان ادامه دارد و از شهروندان عزیز نیز انتظار می رود هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *