×
×

رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین
مثبت شدن۴۱درصدنمونه‌گیری کرونادراسفراین

  • کد نوشته: 29520
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین دکتر اسحاق ایلدرآبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بدون اشاره به تعداد بیماران مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان اسفراین گفت: با افزایش چشمگیر بیماران سرپای در هفته جاری و ۲ برابر شدن شمار مبتلایان بستری نسبت به هفته گذشته رنگ‌بندی کرونایی شهرستان روز گذشته به رنگ قرمز تغییر کرد.
    مثبت شدن۴۱درصدنمونه‌گیری کرونادراسفراین
  • تبلیغ هدفمند

    رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: تعداد تست‌های مثبت کرونا با افزایش شمار بیماران سرپایی کووید۱۹ در این شهرستان خراسان شمالی از ۳۶ درصد ابتدای هفته جاری به ۴۱ درصد در روز چهارشنبه رسید.

    مثبت شدن۴۱درصدنمونه‌گیری کرونادراسفراین

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین دکتر اسحاق ایلدرآبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بدون اشاره به تعداد بیماران مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان اسفراین گفت: با افزایش چشمگیر بیماران سرپای در هفته جاری و ۲ برابر شدن شمار مبتلایان بستری نسبت به هفته گذشته رنگ‌بندی کرونایی شهرستان روز گذشته به رنگ قرمز تغییر کرد.


    وی افرود: با وضعیت موجود و روند صعودی افزایش مبتلایان به کرونا در شهرستان تعداد افراد بستری ، بدحال و فوتی افزایش خواهد یافت.

    ایلدرآبای گفت: ساده انگاری ها در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سفر های نوروزی ، شرکت در تجمعات و مراسمات دورهمی از مهم ترین عوامل خیز شدید دوباره کرونا در شهرستان است.

    وی افزود: با توجه به قرمز شدن وضعیت شهرستان از  شهروندان درخواست می شود با در خانه ماندن و نداشتن ترددهای غیر ضروری در شهر به کنترل شیوع بیماری و قطع زنجیره کرونا کمک کنند.

    شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در جنوب شرقی بجنورد قرار دارد و پس از ۲ روز از تغییر رنگ به نارنجی از روز چهارشنبه به رنگ قرمز تغییر کرد و محدویت رده های شغلی ۲و ۳ و ۴ در آن اعمال می‌شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *