×
×

معاون پارلمانی رییس جمهور
درتاریخ انقلاب ایران۹دی حماسه‌ای ماندگارشد

  • کد نوشته: 34449
  • ۱۴۰۰-۱۰-۰۹
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار، سیدمحمد حسینی در مصلی جمعه گرگان در بزرگداشت یوم الله ۹ دی اظهار داشت: حضور حماسی ملت ایران در این راهپیمایی عظیم که فرمان رهبر انقلاب بود نشانی جز وجود  بینش عمیق این ملت  و حس  مسوولیت در بزنگاه‌های حساس تاریخ انقلاب اسلامی بود.
    درتاریخ انقلاب ایران۹دی حماسه‌ای ماندگارشد
  • تبلیغ هدفمند

    معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: راهپیمایی ۹ دی با حضور به یادماندنی مردم ایران، این تجمع را تبدیل به یک رویداد و حماسه‌ای و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی کرد.

    در تاریخ انقلاب ایران۹دی حماسه‌ای ماندگارشد

    به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار، سیدمحمد حسینی در مصلی جمعه گرگان در بزرگداشت یوم الله ۹ دی اظهار داشت: حضور حماسی ملت ایران در این راهپیمایی عظیم که فرمان رهبر انقلاب بود نشانی جز وجود  بینش عمیق این ملت  و حس  مسوولیت در بزنگاه‌های حساس تاریخ انقلاب اسلامی بود.

    وی گفت : در حماسه نهم دیماه حضور گسترده  و ولایی مردم  ایران بار دیگر اثبات کرد که آحاد مختلف این ملت بزرگ در بزنگاه های حساس همیشه در صحنه حضور دارند.

      معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: ملت ایران هزینه های بسیاری را در طی بیش از چهار دهه پس از انقلاب برای صیانت از نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت کرده اند و به همین خاطر اجازه  نخواهند داد تا فریب خوردگان داخلی و دشمنان بیرونی گزندی به این نظام وارد کنند.

     وی افزود : اگر درایت حکمیانه رهبر معظم انقلاب ‌در حوادث منتهی به حماسه  نهم دی و اتفاقاتی که در کشور مشاهده شد نبود قطعاً باعث ایجاد شکاف می شد اما کشور را از یک بزنگاه حساس با بردباری و حلم و در عین حال هوشیاری و بصیرت مردم در کنار منویات و درایت بی نظیر رهبری، نجات یافت.

    وی با اشاره به این که انتخابات در فتنه ۸۸ چیزی جز یک بهانه نبود و نشانه اصلی ملت وآرمانهای انقلاب  بود، افزود: مردم منتظر دستگاههای متولی نشده و در مقابل این فتنه ساکت ننشستند و خود جوش و انقلابی و با همراهی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، خلق حماسه‌ای تاریخی کردند که تمام افکار و نقشه‌های شوم دشنمان را خنثی و آب سرد به روی فتنه‌ ریختند.

    حسینی افزود: عده‌ای در این فتنه تلاش داشتند که اعتماد مردم را از دولت و نظام جمهوری اسلامی سلب کنند اما همین شما مردم انقلابی و متدین با از خودگذشتگی خود ثابت کردید که پای آرمانهای و انقلاب و شهدا همچنان هستید و با فداکاری خود مانع فتنه گران شدید.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: قطعاً مطلع‌اید که دولت سیزدهم چگونه و در چه وضعیتی، دولت را تحویل گرفته است .

    وی ادامه داد: برای اینکه کشور را بسازیم باید روحیه جهادی، انقلابی داشت و اگر در این میدان نبرد کسی مرد میدان خدمت نیست صحنه را باید ترک کند  و میدان مبارزه را به فردی دلسوز تحویل دهد تا خدمت به مردم بازیچه این افراد کم انگیزه نشود.

    معاون پارلمانی رئیس جمهور خطاب به دشمنان گفت : بعد از ۸ سال جنگ تحمیلی دشمنان همیشه به دنبال هجمه و توطئه  برای ملت آزاده ایران بوده‌اند و دست از هیچ اقدامی برا نداشتند،  و اما امروز این ما هستیم که در برابر تهدیدات بی اثر رژیم صهیونسیتی می گوییم ارباب شما مورد هدف قرار گرفت و گنده‌تر از شما در برابر ملت ما به زانو در آمده و خار و زبون شده است، با چه جراتی ملت ما را مورد تهدید قرار می‌دهید؟در صورتیکه عظمت ملت ایران را را طی این چند سال به چشم دیده‌اید این را بدانید که این تهدیدها بیشتر از هرچیز دیگر موجب انسجام ، همبستگی و وحدت ملت ما می شود.

    وی در ادامه خطاب به دشمنان گفت: جبهه مقاومت علیه شما است بنابرانی مطمئن باشید که در اینجا شما آسیب پذیرتر از گذشته هستید، چون کار بزرگی که توسط امام، رهبری، سپاه قدس و سردار دلها شهید قاسم سلیمانی انجام گرفته، موجب آگاه و بیدار شدن ملت‌های منطقه شده و اگر امروز دست از پا خطا کنید، نابودیتان قطعی است.

    معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اهل سنت حب اهل بیت دارند و حتی غیر مسلمان ها هم به خاندان پیامبر مهربانی ها احترام می گذارند و هرجا نام ابا عبدالله الحسین (ع ) مطرح می شود در هر گوشه دنیا  وقتی شخصیت امام حسین ( ع ) را می شناسند، عشق می ورزند، اما چگونه است که فتنه گران حتی حرمت عاشورا را حفظ نکردند، علت آن است که آنها فهمیدند تا زمانی که این مردم حب اهل بیت دارند و دغدغه دینی دارند نمی توانند رخنه ای ایجاد کنند، برای همین آنها اعتقادات مردم را نشانه رفته اند.

    وی با  اشاره به وقایع فتنه ۸۸ گفت : در حوزه انتخابات  دشمنان با تمسک به حواشی و شایعه سازی در تلاش بودند تا با ایجاد التهاب و بی ثباتی در جامعه موجبات ناامنی کشور را فراهم کنند .

    حسینی در ادامه افزود: آنها به دنبال زیر سوال بردن  مشروعیت نظام جمهوری اسلامی بودند و بر اساس خط مش ترسیمی وابسته به کانون‌های ضد انقلاب قرار بود اعتماد مردم را نسبت به نظام زیر سوال ببرند.

    سید محمد حسینی گفت : در حادثه نهم دیماه  نقش سردار سلیمانی بسیار با اهمیت و پررنگ بود، این فرمانده میدان و سردار دل‌ها هنگامیکه دید که خط قرمزهای نظام در خطر افتاده با نوشتن نامه ای اقدام به بصیرت افزایی کرد و دسیسه دشمنان را برای مردم روشن ساخت تا خطری متوجه نظام و انقلاب نشود.

    وی افزود : در برابر دسیسه دشمنان آحاد مردم باید هوشیار باشند و اجازه ندهند که برخی شبهه افکنی ها سبب شکاف مردم از بدنه اتقلاب شود.

    معاون پارلمانی رئیس جمهور در پایان گفت : به رغم تنگناهای اقتصادی خدمتگزاران مردم در دولت تلاش می کنند تا با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها به حل مشکلات سرعت ببخشند.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *