×
×

بزگترین سرمایه نظام اعتماد مردم است

  • کد نوشته: 34724
  • ۱۴۰۰-۱۲-۰۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومی اداره كل شيلات گلستان مهندس سيد جواد قدس علوی در جلسه شوراي فرهنگی جهاد كشاورزی استان كه با حضور مدير كل دفتر نمايندگی ولی فقيه در وزارت جهاد كشاورزی برگزار شد، تصريح كرد: همواره چكيده فرمايشات مقام معظم رهبری، زنده نگه داشتن اميد در دل مردم است و يكی از راه‌های پررنگ كردن اين اميد پرداختن به داشته های انقلاب و تبيين قدم های بزرگی كه در اين مدت برداشته شده است، می باشد.
    بزگترین سرمایه نظام اعتماد مردم است
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر کل شیلات گلستان گفت: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه نظام است و این اعتماد می تواند انگیزه خدمت بیشتر را در مدیران ایجاد نماید.

    بزگترین سرمایه نظام اعتماد مردم است


    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان مهندس سید جواد قدس علوی در جلسه شورای فرهنگی جهاد کشاورزی استان که با حضور مدیر کل دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، تصریح کرد: همواره چکیده فرمایشات مقام معظم رهبری، زنده نگه داشتن امید در دل مردم است و یکی از راه‌های پررنگ کردن این امید پرداختن به داشته های انقلاب و تبیین قدم های بزرگی که در این مدت برداشته شده است، می باشد.


    وی با اشاره به نقش شیلات در توسعه اقتصادی استان خاطر نشان کرد: می توان گفت یکی از مهم ترین ابعاد توسعه اقتصادی استان، حوزه شیلات است. به طوریکه در حال حاضر بستر برای سرمایه گذاری بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در پروژه های بزرگی چون پرورش میگو، پرورش ماهی در دریا و پرورش ماهیان خاویاری در استان فراهم است
    وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال اذعان داشت: مقام معظم رهبری شعار امسال را به مانع زدایی اختصاص دادند. اما متاسفانه گاها مشاهده می شود بعضی از دستگاه‌ها خود مانع انجام کارمی شوند.
    باید این شهامت را داشته باشیم که اصلاح ساختار انجام دهیم و با همدلی و همفکری در هر حوزه ای که هستیم، با حفظ وحدت، در مسیر منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری پیش برویم.
    مدیر کل شیلات گلستان در پایان با تاکید بر قدرت انقلاب اسلامی ایران گفت: بیش از ۴۰ سال است که جبهه کفر در دنیا علیه کشور و انقلاب ما بسیج شده است. اگر این انقلاب تا به امروز پا بر جا مانده به این معنی است حرفی برای گفتن داشته و قدم های بزرگی در این مدت برداشته شده است که همچنان پا برجا و مقاوم ایستاده است.
    همچنین در این جلسه مدیر کل دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد معیشت مردم ماحصل دسترنج و زحمات همکاران در وزارت جهاد کشاورزی است، بیان داشت: امروز وظیفه ماست در میدان از تمام توان خود استفاده کنیم و جهاد تبیین یعنی گفتگو با مردم بصورت مستمر و بیان نکات مثبت و دستاوردهای مهم انقلاب با وجود تمام موانع و تحریم‌ها را باید در دستور کار قرار دهیم.
    حجت الاسلام و المسلمین رحمانی مهر گفت: ضعیف عمل کردن در فضای مجازی در حالی که دشمن با تمام قدرت در این فضا عمل می‌کند یکی از عوامل بزرگ نمایی نقاط ضعف ما توسط دشمنان است که در این زمینه نیاز به تبیین بیشتر و مصداق جهاد تبیین می باشد.
    گفتنی است جلسه شورای فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان با حضور حجت الاسلام و المسلمین رحمانی مهر مدیر کل دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران مجموعه جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

    نویسنده: نرگس حسین زاده
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *