×
×

رسیدگی به درخواست های مخابراتی مردم شهرستان آق قلا

  • کد نوشته: 34748
  • ۱۴۰۰-۱۲-۰۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، دکتر غلامعلی شهمرادی با حضور در اداره مخابرات شهرستان آق قلا ، از نزدیک با مردم و مراجعین ملاقات و درخواست های آنها را بررسی کرد.
    رسیدگی به درخواست های مخابراتی مردم شهرستان آق قلا
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر مخابرات منطقه گلستان در ملاقات با مردم شهرستان آق قلا درخواست های مخابراتی آنها را رسیدگی کرد .

    رسیدگی به درخواست های مخابراتی مردم شهرستان آق قلا

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، دکتر غلامعلی شهمرادی با حضور در اداره مخابرات شهرستان آق قلا ، از نزدیک با مردم و مراجعین ملاقات و درخواست های آنها را بررسی کرد.


    مدیر مخابرات منطقه گلستان با اعلام این مطلب که حضور در بین مردم و گفتگو با آنها در سرعت بخشیدن به شناسایی نیاز آنها موثر بوده گفت : رفع مشکلات و تامین درخواست های مخابراتی با توجه به امکانات و ظرفیت های موجود در استان از روند مطلوبی برخوردار بوده و انتظار است مردم استان نیز همکاری لازم را داشته باشند .
    وی از معضل سرقت تجهیزات مخابراتی بعنوان عامل نارضایتی مردم نام برد و گفت : زمان بر بودن رفع خرابی ها ی ناشی از سرقت موجب نارضایتی در مشتریان شده و مخابرات را نیز در ارائه خدمات و سرویس های به موقع دچار مشکل کرده است که امیدواریم این مسئله با پیگیری های انجام شده از طریق مراجع قضایی و انتظامی و همراهی مردم کاهش یافته و شاهد رضایت حداکثری آنها از خدمات ارائه شده توسط مخابرات باشیم .

    نویسنده: نرگس حسین زاده
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *