×
×

یک نفر فوتی و هفت نفر مصدوم در حادثه تصادف اتوبوس و کامیون

  • کد نوشته: 34826
  • ۱۴۰۰-۱۲-۱۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان، موسی الرضا صفری ریاست سازمان اظهار داشت : در حدود ساعت 18:35 با تماس پلیس راه با سامانه 125 مبنی بر برخورد شدید یکدستگاه اتوبوس و کامیون بلافاصله تیم عملیاتی ایستگاه شماره پنج به محل حادثه در نزدیکی پلیس راه در جاده کردکوی به گرگان اعزام گردیدند .
    یک نفر فوتی و هفت نفر مصدوم در حادثه تصادف اتوبوس و کامیون
  • تبلیغ هدفمند

    یک نفر فوتی و هفت نفر مصدوم در حادثه تصادف اتوبوس و کامیون و تلاش آتش نشانان جهت امدادرسانی و خارج کردن مصدومین

    یک نفر فوتی و هفت نفر مصدوم در حادثه تصادف اتوبوس و کامیون

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان، موسی الرضا صفری ریاست سازمان اظهار داشت : در حدود ساعت ۱۸:۳۵ با تماس پلیس راه با سامانه ۱۲۵ مبنی بر برخورد شدید یکدستگاه اتوبوس و کامیون بلافاصله تیم عملیاتی ایستگاه شماره پنج به محل حادثه در نزدیکی پلیس راه در جاده کردکوی به گرگان اعزام گردیدند .


    وی علت حادثه را اینگونه بیان نمودند : در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه اتوبوس که از بابل به سمت مشهد در حرکت بوده ، بعلت سرعت غیر مجاز به عقب کامیون در حال حرکت برخورد می کند .


    ایشان افزودند : تیم عملیاتی با حضور در محل حادثه بلافاصله عملیات نجات را آغاز نمود و بوسیله تجهیزات مخصوص نجات مصدومین حادثه را از لاشه اتوبوس خارج می کنند .


    صفری ادامه داد : متاسفانه این حادثه بعلت شدت برخورد یک نفر فوتی و هفت نفر مصدوم در برداشته که همگی جهت اعزام به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس می شوند .

    منبع: روابط عمومی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *