×
×

مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان گفت:
افتتاح و کلنگ زنی۱۲۸طرح در ایام الله دهه فجر امسال

  • کد نوشته: 35816
  • ۱۴۰۱-۱۱-۱۰
  • ۰
  • وی اظهارکرد: از این تعداد 11 طرح روستایی با اعتباری بالغ بر 364 میلیارد و 700 میلیون ریال با تعداد 1105 خانوار به بهره برداری خواهد رسید و 2 روستا در شهرستان گالیکش نیز با 127 خانوارو با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.
    افتتاح و کلنگ زنی۱۲۸طرح در ایام الله دهه فجر امسال
  • تبلیغ هدفمند

    علی طالبی افزود: همزمان دهه پیروزی انقلاب اسلامی ، تعداد ۱۲۸ طرح گازرسانی با اعتباری بالغ بر ۱۵۶۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال مورد افتتاح و کلنگ زنی قرار می گیرد .

    افتتاح و کلنگ زنی۱۲۸طرح در ایام الله دهه فجر امسال

    وی اظهارکرد: از این تعداد ۱۱ طرح روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۶۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال با تعداد ۱۱۰۵ خانوار به بهره برداری خواهد رسید و ۲ روستا در شهرستان گالیکش نیز با ۱۲۷ خانوارو با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

    طالبی خاطرنشان کرد: درهمین رابطه تعداد ۱۱۲ واحد صنعتی استان نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد که گازرسانی به این واحدها معادل ۱۴۴ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است .

    وی ادامه داد: ۲ پروژه عملیاتی خط تغذیه نیز در استان در مجموع با اعتباری معادل ۸۷۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد ضمن اینکه یک پروژه نیز شامل احداث ساختمان اداری و پست امداد شهر جلیلن نیز با هزینه ای بالغ بر۳۴ میلیارد ریال نیز به بهره برداری خواهد رسید.

    مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان تصریح کرد: از مجموع ۹۹۱ روستای موجود استان ، شمار روستاهای بهره مند از با احتساب روستاهایی که در ایام ا… پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می شود ، به ۹۳۳ روستا خواهد رسید.

    وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته مشترکان گاز در استان گلستان ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار مترمکعب گاز مصرف کرده‌اند که ۱۲ میلیون مترمکعب سهم بخش خانگی و یک میلیون ۳۰۰ هزار مترمکعب سهم بخش صنعت و واحدهای سی ان جی بوده است.

    طالبی گفت: در حال حاضر ۹۸ درصد از جمعیت روستایی استان گلستان از گاز طبیعی برخوردار هستند که این رقم در دهه فجر سال آینده به ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت.

    مدیرعامل شرکت گاز گلستان در پایان گفت: در استان گلستان تاکنون افزون بر ۶۴۰ هزار مشترک به همراه ۶۴۱ هزار و ۷۶۳ خانوار از گاز طبیعی بهره مند هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *