×
×

مدیرعامل مخابرات منطقه گلستان
اجرای۹۲۵طرح‌مخابراتی در گلستان

  • کد نوشته: 51487
  • ۱۴۰۲-۱۱-۱۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین، غلامعلی شهمرادی روز دوشنبه در نشست گروه خبری فجر گلستان، اظهار کرد: میزان سرمایه‌گذاری طرح‌های مخابراتی استان در دولت سیزدهم نسبت به مدت مشابه دولت قبل ۳.۵ برابر رشد داشته است.
    اجرای۹۲۵طرح‌مخابراتی در گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل مخابرات منطقه گلستان گفت: با صرف هزینه ۱۰ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در این استان دولت سیزدهم ۹۲۵ طرح مخابراتی به بهره‌برداری رساند.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین؛ غلامعلی شهمرادی روز دوشنبه در نشست گروه خبری فجر گلستان، اظهار کرد: نسبت به مدت مشابه دولت قبل میزان سرمایه‌گذاری طرح‌های مخابراتی استان در دولت سیزدهم ۳.۵ برابر رشد داشته است.

    وی افزود: ز جمله مهم‌ترین‌ طرح‌های مخابراتی گلستان توسعه فیبر نوری و اتصال منازل و کسب و کار و توسعه اینترنت پرسرعت بر بستر شبکه همراه ا است.

    بنا به گفته وی گلستان در بین سایر استانهای کشور نخستین استانی است که همه شهرهای آن زیرپوشش فیبر نوری قرار گرفته است.

    وی در ادامه افزود: علاوه بر این، ۵۰۰ روستای گلستان نیز دارای شرایط برخورداری از این طرح شده‌اند.

    شهمرادی گفت: در دهه فجر امسال ۱۶۶ طرح مخابراتی با اعتبار هزینه شده سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید که از این تعداد، ۸۴ طرح مخابراتی با بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در مناطق روستایی استان است.

    مدیرعامل مخابرات منطقه گلستان در پایان خبر از برگزاری اردوی جهادی برای بازسازی و ترمیم خرابی تلفن ثابت در ۱۴ شهرستان گلستان داد و گفت: در چهار شهرستانتاکنون از این ظرفیت  استفاده شده است.

    نویسنده: سکینه جافرنوده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *