×
×

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
آبفا گلستان موفق به دریافت گواهینامه ایمنی شد

  • کد نوشته: 42315
  • ۱۴۰۲-۰۵-۱۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس ابوالفضل رحیمی هدف از اجرای این برنامه را بهبود کیفیت آب شرب، ارزیابی اولیه و ثانویه عوامل مخاطره آمیز درکیفیت آب و در نهایت توسعه و ارتقاء سامانه پایش و بهره برداری از منابع آبی عنوان کرد.
    آبفا گلستان موفق به دریافت گواهینامه ایمنی شد
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت : گواهینامه برنامه ایمنی آب (مجتمع شصت کلاته گرگان ) از سوی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان صادر شد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس ابوالفضل رحیمی هدف از اجرای این برنامه را بهبود کیفیت آب شرب، ارزیابی اولیه و ثانویه عوامل مخاطره آمیز درکیفیت آب و در نهایت توسعه و ارتقاء سامانه پایش و بهره برداری از منابع آبی عنوان کرد.

    سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان اظهار داشت : با اجرای برنامه ایمنی آب به عنوان مهمترین اقدام برای تضمین کیفیت آب شرب ، ارزیابی جامع ریسک و مدیریت آن در حوضه آبریز، سامانه تصفیه آب، سامانه انتقال، ذخیره سازی، شبکه توزیع، شناخت مصرف کنندگان و نوع مصارف آب در دستور کار قرار گرفت.

    سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود : در راستای اجرای بند هفتم سند راهبرد ملی بهبود کیفیت آب شرب مصوبه شماره ۱۶۶۴۱۶/۴۷۳۵۸مورخ ۲۲/۸/۱۳۹۰هیئت محترم وزیران خود اظهاری کمیته فنی برنامه ایمنی آب استان گلستان و ممیزی و راستی آزمایی کمیته فنی استانی ایمنی سامانه تامین آب آشامیدنی روستایی شصت کلاته (روستاهای کلو، سدن و سیدمیران)با کسب امتیاز۲/۹۹مورد پذیرش قرار گرفت .

    آبفا گلستان موفق به دریافت گواهینامه ایمنی است که مجوز ایمنی از وزارت کشور را داراست. این گواهینامه به شرکت فعال در تولید محصولات دارویی و دارویابی اعطا شده است. این گواهینامه مشخص می کند که آبفا گلستان برآوردهای استاندارد نظارت رسانی و شناسایی براساس نظام ایمنی داروهای رزرو شده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *