×
×

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان
اختصاص۱۵۰۰ هکتار عرصه‌ ملی گلستان به طرح نهضت ملی مسکن

  • کد نوشته: 43321
  • ۱۴۰۲-۰۵-۳۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین ، حمید سلامتی در نشست قرارگاه خبری شهید همدانی ویژه هفته دولت استانداری گلستان اظهار امیدواری کرد: این اقدام بی نظیر برای تامین زمین‌ مسکونی مشکل واجدان شرایط به خصوص روستاییان و افراد دهک های پایین جامعه را برطرف کند.
    اختصاص۱۵۰۰ هکتار عرصه‌ ملی گلستان به طرح نهضت ملی مسکن
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: هزار و ۵۰۰ هکتار از عرصه‌های ملی و غیرجنگلی واقع در محدوده ۲۷۶ روستای استان برای اجرای نهضت ملی مسکن اختصاص یافت.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین ، حمید سلامتی در نشست قرارگاه خبری شهید همدانی ویژه هفته دولت استانداری گلستان اظهار امیدواری کرد: این اقدام بی نظیر برای تامین زمین‌ مسکونی مشکل واجدان شرایط به خصوص روستاییان و افراد دهک های پایین جامعه را برطرف کند.

    وی در ادامه بر ضرورت اجرای طرح‌های آبخیزداری در گلستان تاکید کرد و گفت: از محل سفر دولت سیزدهم تاکنون ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های آبخیزداری و اصلاح مراتع هزینه شده و تا پایان شهریور ماه امسال همه اعتبار مصوب شده برای این طرح‌ها جذب خواهد شد.

    مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان ادمه داد: در سفر دور نخست رییس جمهور، پنج هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های آبخیزداری و هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال برای اصلاح مراتع استان مصوب شده بود.

    سلامتی به طرح‌های هفته دولت این اداره کل اشاره کرد و ادامه داد: در این ایام ۲۵ طرح منابع طبیعی با هزینه ۴۰۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری است و ۱۲ هزار و ۸۵۲ خانوار استان از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند خواهند شد.

    وی همچنین گلستان را آماده اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت اعلام کرد و افزود: در این راستا ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نهال جنگلی و مرتعی تولید شده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *