×
×

محمد رعیت
خدمت کردن به مردم توفیق بزرگی است

  • کد نوشته: 48314
  • ۱۴۰۲-۰۸-۱۷
  • ۰
  • مدیرکل سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهارکرد: بدون تردید کسب این موفقیت ها حاصل تلاش جامعه فرهنگ و هنر، هنرمندان، اصحاب رسانه و قرآن گلستان و همچنین کارکنان پرتلاش فرهنگ و هنر گلستان بود.
    خدمت کردن به مردم توفیق بزرگی است
  • تبلیغ هدفمند

    محمد رعیت در مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: تلاش کردیم در ۲۲ ماه خدمت طبق منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب و اسناد بالادستی فعالیت ها را انجام دهیم که یکی از مهمترین رویکردها مردمی سازی فرهنگ و هنر بود.

    وی افزود: پس از شیوع کرونا جامعه نیازمند روح جدید و فعالیت گسترده ای در حوزه فرهنگ و هنر بود که با تلاش فعالان این بخش‌ها، به اهداف ترسیم شده دست پیدا کردیم.

    مدیرکل سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهارکرد: بدون تردید کسب این موفقیت ها حاصل تلاش جامعه فرهنگ و هنر، هنرمندان، اصحاب رسانه و قرآن گلستان و همچنین کارکنان پرتلاش فرهنگ و هنر گلستان بود.

    رعیت خاطرنشان کرد: در سخت ترین لحظات و ایام با کمبود امکانات مادی و حمایتی حتی یک روز بدون فعالیت هنری و فرهنگی در گلستان نداشتیم که افتخار بزرگی است.

    وی تاکید کرد: خدمت کردن به مردم توفیق بزرگی است که اگر نبود افتخار خادمی، قبول کردن این مسوولیت کار بسیار خیلی خواهد بود.

    رعیت اظهار امیدواری کرد که انتخاب مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بارقه امید را در جامعه فرهنگ و هنر و رسانه و قرآن استان ایجاد کند.

    سید محمد هاشمی معاون حقوقی و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: میثاق ما با مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها، حرکت در مسیر هم افزایی با نهادهای انقلابی حوزه فرهنگ و نهادهای مردمی است.

    سیدمحمد هاشمی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: باید تلاش کنیم در دوران خدمت، برای کارآمدی مجموعه گام برداشته و اقدامات موثری انجام دهیم.

    وی اظهارکرد: در ساختار جدید وزارتخانه به دنبال این هستیم که راهبری فرهنگ و ارشاد را نسبت به نهادهای زیرمجموعه مانند حج و زیارت، کتابخانه ها و مانند آن حفظ کنیم. هاشمی که به صورت تلفنی با میهمانان این مراسم گفت و گو می کرد با پوزش از غیبت در این مراسم به دلیل لغو پرواز، وعده داد در فرصتی مناسب به گلستان سفر کند.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان دراین مراسم گفت: موضوع غزه باید هم مراقبت رسانه ای و هم مراقبت تبیینی شود.

    سید علی مهاجر، با اشاره به اتفاقاتی که در غزه در حال رخ دادن است، افزود: امروز با توجه به اتفاقات غزه نمی‌توان نسبت به آن بی تفاوت بود.

    وی اظهارکرد: رژیم غاصب صهیونیستی هم به لحاظ نظامی و هم به لحاظ اطلاعاتی یک شکست غیر قابل ترمیم خورده است.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با اشاره به اینکه این اتفاق‌ها عملکرد خودصهیونیست‌ها است، خاطرنشان کرد: این ظلم جنایت و درنده خویی از حد گذشته است و به بی‌نهایت رسید اکنون باید منتظر طوفان بود.

    مهاجر تاکید کرد: اکنون این دشمن خبیث و ظالم که سیلی خورده است سیاست مظلوم نمایی در پیش گرفته و دیگران هم به او کمک می‌کنند.

    وی با اشاره به اینکه رسانه‌های دنیای استکبار به صهیونیست کمک می‌کنند که نشان دهند آن مظلوم است، گفت: امروز وظیفه رسانه‌های انقلابی این است که جای شهید و جلاد را که عوض شده است را به مردم نشان دهند.

    مهاجر با اشاره به اینکه این رژیم اشغالگر مظلوم نمایی را در پیش گرفته تا بتواند به ظلم مضاعف خود ادامه دهد، تصریح کرد: امروز موضوع غزه باید هم مراقبت رسانه‌ای و هم مراقبت تبیینی شود.

    نویسنده: نرگس حسین زاده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *