×
×

مدیرعامل شرکت شیمی پژوهش تجارت فردوسی
حمایت از سرمایه‌گذاران با جلوگیری از خروج نیروهای ماهر

  • کد نوشته: 50387
  • ۱۴۰۲-۰۹-۲۱
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار آنلاین ابوذر فردوسی، تولید کننده نمونه و تنها واحد تولیدی کاغذ تیشو -سبک وزن بهداشتی استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حذف بخشنامه های اداری دستگاه‌ها و تصویب لوایح در مجلس برای پیشگیری از خروج منابع انسانی متخصص و نخبه حائز اهمیت است و حمایت ویژه از بخش خصوصی و سرمایه گذار و رونق اقتصادی و صنعتی بعنوان الویت اصلی شرایط فعلی کشور مورد توجه است.
    حمایت از سرمایه‌گذاران با جلوگیری از خروج نیروهای ماهر
  • تبلیغ هدفمند

    حمایت از سرمایه‌گذاران با حذف برخی از بخشنامه ها مساوی است با جلوگیری از خروج نیروهای متخصص و نخبه از کشور مدیرعامل شرکت شیمی پژوهش تجارت فردوسی با ارائه راهکارهای مناسب برای رونق اقتصادی و تقویت انگیزه سرمایه گذار گفت: برخی از بخشنامه های دست و پا گیر در دستگاه های اجرایی اگر حذف شود، هم از اتلاف وقت و انرژی و نیز از خروج منابع انسانی متخصص و سرمایه گذار از کشور پیشگیری می کند.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار آنلاین ابوذر فردوسی، تولید کننده نمونه و تنها واحد تولیدی کاغذ تیشو -سبک وزن بهداشتی استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حذف بخشنامه های اداری دستگاه‌ها و تصویب لوایح در مجلس برای پیشگیری از خروج منابع انسانی متخصص و نخبه حائز اهمیت است و حمایت ویژه از بخش خصوصی و سرمایه گذار و رونق اقتصادی و صنعتی بعنوان الویت اصلی شرایط فعلی کشور مورد توجه است.

    وی خاطرنشان کرد: اگر چنین اتفاقی بیفتند قطعا اشتیاق برای سرمایه‌گذاری دو چندان می شود و جذب نیروی انسانی چه متخصص چه نیروهای ساده می‌تواند از بروز خیلی مسائل بزهکاری که قشر بیکار جامعه را در برگرفته، جلوگیری کند.

    وی در خصوص فعالیت اقتصادی خود اشاره کرد و گفت: این واحد تولیدی سال ۱۳۸۵ راه اندازی و با ۴تا ۵ تن تولید در روز کار خود را شروع کرد و این در حالی بود که فضای استان، فضای اقتصادی نبود؛ در حال حاضر در مجموعه ی ما طی ۲۴ ساعت و سه شیفت کار مداوم روزانه بالغ بر ۵۰ تن کاغذ تیشو تولید می شود که محصولات تولیدی با برندهای معتبر به بازار عرضه و به تمام نقاط کشور ارسال و نیز به برخی کشورها هم صادر می‌شود.

    او در ادامه تصریح کرد: تا قبل از سال ۱۳۸۰ برای تامین نیاز کشور سالانه حدود ۱۱۰ هزار تن واردات این کاغذ و در مجموع دو واحد تولیدی در کشور وجود داشت.که پس از سال ۸۰ چند واحد تولیدی دیگر در این حوزه اضافه شد که رقم واردات این کاغذ از مقدار هزار تن به کمتر از ۱۰ هزار تن کاهش یافت.

    فردوسی در ادامه افزود: تولید، اکسیرِ حیات بخش افتصاد هر کشور است و اگر تولید رونق بگیرد ، خدمات جانبی هم انجام می شود.

    وی تاکید کرد: وقتی تولید ثروت نباشد فقر بوجود می آید باید مدیران و مسئولان به این مهم توجه داشته باشند که اولین ماهیت تولید ایجاد ثروت است.

    نویسنده: زهرا پائین محلی
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *