×
×

فرمانده سپاه ناحیه گرگان
اعلام برنامه‌های دهه بصیرت و مقاومت

  • کد نوشته: 50696
  • ۱۴۰۲-۱۰-۰۵
  • ۰
  • فرمانده سپاه ناحیه گرگان از برگزاری ۴۰۰ برنامه به مناسبت دهه بصیرت در گرگان خبر داد و گفت: برگزاری یادواره شهدای کربلای چهار، اعزام به اردوهای زیارتی، تجلیل از ارکان تربیتی نظام صالحین، برپایی میز خدمت جهادی، برگزاری همایش بصیرت از نگاه امامین انقلاب، نشست بصیرتی مدافعان ولایت، دیدار با خانواده شهدا، همایش «تجلی ولایتمداری و اقتدار ملی»، برگزاری همایش «نقش بصیرت در انقلاب اسلامی»، همایش نقش بانوان در بصیرت‌افزایی از جمله برنامه‌های دهه بصیرت در این شهرستان است.
    اعلام برنامه‌های دهه بصیرت و مقاومت
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده سپاه ناحیه گرگان ضمن تشریح برنامه‌های دهه بصیرت و فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی گفت: به‌مناسبت فرا رسیدن دهه بصیرت و مقاومت هزار برنامه در این شهرستان برگزار می‌شود.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ محمود علیخانی روز سه‌شنبه در نشست خبری اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن ۹ دی، ستاد گرامیداشت این روز ماندگار در سپاه گرگان تشکیل شد و اجرای برنامه‌های مختلف در دستور کار قرار گرفت.

    وی بازخوانی فتنه‌های آمریکایی و صهیونیستی را شعار دهه بصیرت امسال برشمرد و افزود: آمریکای جنایتکار از ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ فتنه‌ها و نقشه‌های شومی را برای جمهوری اسلامی طراحی کرد که همچنان ادامه دارد.

    فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه برنامه‌های دهه بصیرت سپاه گرگان با رویکرد جهاد تبیین برگزار می‌شود، بیان کرد: حماسه ۹ دی بی‌نظیرترین حرکت مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی بود که از آن به عنوان انقلاب سوم یاد می‌شود.

    علیخانی ادامه داد: ۹ دی روز پیروزی بصیرت مردم بر فتنه آمریکایی بود که مردم در این‌ حماسه بزرگ، بساط فتنه‌گران را جمع کردند و بار دیگر دشمنان را ناکام گذاشتند.

    وی از برگزاری ۴۰۰ برنامه به مناسبت دهه بصیرت در گرگان خبر داد و گفت: برگزاری یادواره شهدای کربلای چهار، اعزام به اردوهای زیارتی، تجلیل از ارکان تربیتی نظام صالحین، برپایی میز خدمت جهادی، برگزاری همایش بصیرت از نگاه امامین انقلاب، نشست بصیرتی مدافعان ولایت، دیدار با خانواده شهدا، همایش «تجلی ولایتمداری و اقتدار ملی»، برگزاری همایش «نقش بصیرت در انقلاب اسلامی»، همایش نقش بانوان در بصیرت‌افزایی از جمله برنامه‌های دهه بصیرت در این شهرستان است.

    فرمانده سپاه ناحیه گرگان از برگزاری یادواره شهدای لاله‌های روشن در مدارس شهرستان گرگان خبر داد و افزود: برای حضور حداکثری دانش‌آموزان در انتخابات، همزمان با دهه بصیرت، یادواره شهدای لاله‌های روشن با رویکرد بصیرت‌افزایی و حضور پرشور رای اولی‌ها پای صندوق رای در مدارس برگزار می‌شود.

    علیخانی خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ ترکیبی، باور و ایمان مردم به ویژه جوانان را نشانه گرفته که در این راستا نشست‌های مختلف تبیینی در دهه بصیرت و هفته مقاومت در گرگان برگزار می‌شود. همچنین برگزاری حماسه ۹ دی به صورت متمرکز در مصلای گرگان برنامه‌ریزی شده است.

    وی با تشریح برنامه‌های دهه مقاومت گفت: در آستانه فرا رسیدن سالگرد شهید قاسم سلیمانی از ۱۳ الی ۱۹ دی ماه با شعار «شهید قدس» ۶۰۰ برنامه در شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

    فرمانده سپاه ناحیه گرگان، برگزاری رزمایش کمک مومنانه، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی، افتتاح خانه‌های محروم، همایش مادران قاسم‌پرور، برگزاری اردوهای جهادی، تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم شهرستان، یادواره شهدای محلات را از جمله برنامه‌های دهه مقاومت در گرگان اعلام کرد و یادآور شد: در هفته مقاومت همایش فرزندان حاج قاسم، برگزاری مسابقات فرهنگی با رویکرد پویش‌های مجازی، همایش دختران حاج قاسم، بصیرت فاطمی و ولایتمداری و برگزاری ایستگاه‌های صلواتی اجرا می‌شود.

    علیخانی ادامه داد: همچنین در دهه مقاومت برگزاری همایش مکتب حاج قاسم سلیمانی،‌اکران فیلم در مساجد و مدارس، برگزاری یادواره‌های شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری نشست‌های تبیینی، برگزاری مسابقات کتابخوانی و افتتاح خانه‌های محروم نیز برنامه‌ریزی شده است.

    نویسنده: مهندس حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *