×
×

هنوز در شوک
کشورهای که به یکباره زبان در آوردند

  • کد نوشته: 52779
  • ۱۴۰۳-۰۱-۲۷
  • ۰
  • با وجود اینکه پس از حمله ناجوانمردانه رژیم نامشروع اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق داشت  آمریکا و متحدانش که قسم خورده‌اند  که تحت هر شرایطی از رژیم حمایت کنند به طرق های مختلف برای ایران پیام ارسال می کردند که از انجام هرگونه عملیات نظامی علیه اسرائیل اجتناب کند چرا که در صورت هر گونه اقدامی با پاسخ آمریکا مواجه خواهد شد. 
    کشورهای که به یکباره زبان در آوردند
  • تبلیغ هدفمند

    فاطمه یوری – بازار کسب و کار آنلاین

    بامداد یکشنبه ایران در یک حرکت جسورانه به کسی سیلی زد که با هیمنه پوشالی که برای خود نزد افکار عمومی ساخته بود  کسی فکرش را نمی کرد .

    با وجود اینکه پس از حمله ناجوانمردانه رژیم نامشروع اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق داشت  آمریکا و متحدانش که قسم خورده‌اند  که تحت هر شرایطی از رژیم حمایت کنند به طرق های مختلف برای ایران پیام ارسال می کردند که از انجام هرگونه عملیات نظامی علیه اسرائیل اجتناب کند چرا که در صورت هر گونه اقدامی با پاسخ آمریکا مواجه خواهد شد.

    اما اقدام ایران در حمله به برخی مقرهای نظامی رژیم صهیونیستی در راستای اعمال حق ذاتی دفاع مشروع ذیل ماده منشور ۵۱ ملل متحد و در پاسخ به تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی به ویژه تجاوز اخیر آنها علیه مقر دیپلماتیک ایران در دمشق صورت گرفت.

    در این بین کشورهای مختلفی با ارسال پیام نسبت به جنایت رژیم منحوس اسرائیل ، حمله به کنسولگری ایران را محکوم کردن و حاصل آن را  باز شدن ایجاد تنش جدید در منطقه می دانستند.  اما در این بین برخی کشورها همچون آمریکا نسبت به اقدام  نابخردانه رژیم جعلی سکوت اختیار کردن و به ایران تنها گفتند که خویشتنداری کند و از هر گونه اقدامی علیه اسرائیل اجتناب کند چرا که با پاسخ آنها روبرو خواهد شد .

    اما ایران براساس حق قانونی خود ابتدا در روز شنبه با توقیف کشتی متخلف اسرائیلی در آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس نمود سپس در پیام آشکار و واضح به متحدان رژیم غاصب صیهونیستی آنها را از هر گونه اقدام  نابخردانه در جهت حمایت از  اسرائیل هشدار داد و اعلام کرد اگر کشوری مانع حمله ایران در تنبیه اسرائیل که حق مسلم جمهوری اسلامی ایران است شود قطعا طبعات آن متوجه آن کشور خواهد بود و ایران قبق حق قانونی که دارد لازم می داند که نسبت به پاسخ به آن اقدام کند .

    نمی دانم و در عجبم با وجود ۳ دیوار فولادی اون همه هارت و پورتو از طرفی ناوهای آمریکایی و انگلیسی و آلمانی و فرانسوی هم نتوانستند جلوی موشک ها و پهپادهای شلیک شده از ایران رو بگیرن.

    در هر صورت چیزی جالبی که امروز توسط رسانه‌های صهیونیستی در حال انتشار است این است که ۹۹ درصد موشکها و پهپادی ایران توسط ۳ دیوار فولادی رهگیری و شکار شدن شما راست می گوید فیلم های منتشر شده همه دورغی بیش نیستند

    اما پس از تنبیه اسرائیل چه اتفاقی افتاد، اتفاق این بود کشورهای که تا دیروز در جهت محکوم نمودن اسرائیل در جهت حمله به کنسول گری ایران سکوت کرده بودن به یکباره زبان درآوردند و این اقدام ایران را محکوم کردند .

    باید منتظر ماند و دید که تصاویر ضبط شده توسط پهپادهای شناسایی سپاه پاسداران چه زمانی منتشر میشود.

    نویسنده: فاطمه یوری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *