×
×

جانشین و رئیس گروه گردشگری معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان
بیش از۳۷۰۰مورد بازدیدنظارتی از تأسیسات‌گردشگری

  • کد نوشته: 50818
  • ۱۴۰۲-۱۰-۱۱
  • ۰
  • جانشین و رئیس گروه گردشگری معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان افزود: از این تعداد بازدید، دو هزار و 813 مورد مربوط به مراکز اقامتی، 577 بازدید از رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین‌راهی و 310 مورد مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی استان است.
    بیش از۳۷۰۰مورد بازدیدنظارتی از تأسیسات‌گردشگری
  • تبلیغ هدفمند

    جانشین و رئیس گروه گردشگری معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از اجرای بیش از سه هزار و ۷۰۰ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان در نه‌ماهه سال جاری خبر داد.

    به‌گزارش بازار کسب کار آنلاین، علی نوری  با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه تعداد سه هزار و ۷۰۰ بازدید نظارتی توسط کارشناسان نظارت معاونت گردشگری در راستای نظارت بر ارائه خدمات، صیانت و رعایت عفاف و حجاب و بررسی موارد بهداشتی از تأسیسات گردشگری استان مانند، مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع‌های خدمات رفاهی اجرایی شد.

     

    جانشین و رئیس گروه گردشگری معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان افزود: از این تعداد بازدید، دو هزار و ۸۱۳ مورد مربوط به مراکز اقامتی، ۵۷۷ بازدید از رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین‌راهی و ۳۱۰ مورد مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی استان است.

    او خاطرنشان کرد: در این بازدیدها تعداد ۱۲ مورد اخطار، ۲۶ مورد تذکر و ۲۰ مورد تشویق برای واحدهای گردشگری سطح استان به ثبت رسیده است. نوری بیان کرد: علاوه بر این نظارت‌ها که توسط کارشناسان حوزه گردشگری اجرایی می‌شود برگزاری گشت‌های مشترک دستگاه‌های اجرایی در همه شهرستان‌های استان یکی از اولویت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان در همه ایام سال است.

    او با اشاره به این‌که فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان مختص نوروز نیست، تأکید کرد: در طول ایام سال به شکل مستمر از مراکز اقامتی، تأسیسات گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی استان بازدیدهای نظارتی صورت می‌گیرد.

    جانشین و رئیس گروه گردشگری معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان یادآور شد: در راستای ایجاد خود مراقبتی از تأسیسات و واحدهای گردشگری استان تیم‌های نظارتی با حضور نماینده انجمن‌های تأسیسات گردشگری و کارشناسان اداره‌کل تشکیل شد و به نظارت و سرکشی از واحدهای گردشگری استان می‌پردازند.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *