×
×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از دستگاه‌های برتر پاسخگویی‌های مردمی شد

  • کد نوشته: 50827
  • ۱۴۰۲-۱۰-۱۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین، عادل مصدقی اظهارکرد: برگزاری مستمر ملاقات های مردمی و پاسخگویی به ارباب رجوع و همچنین پاسخگویی به نامه های مردمی دور دوم سفر ریاست جمهوری مهمترین دلایل کسب این موفقیت بوده است.
    راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از دستگاه‌های برتر پاسخگویی‌های مردمی شد
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: برابر اعلام رسمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و دبیر شورای اداری استان در جلسه شورای اداری، این اداره کل در ارزیابی شورای اداری استان جزو سه دستگاه برتر در زمینه سه شنبه های ملاقات عمومی و پاسخگویی های مردمی شناخته شد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین، عادل مصدقی اظهارکرد: برگزاری مستمر ملاقات های مردمی و پاسخگویی به ارباب رجوع و همچنین پاسخگویی به نامه های مردمی دور دوم سفر ریاست جمهوری مهمترین دلایل کسب این موفقیت بوده است.

    مصدقی، پاسخگویی های حضوری و کتبی به مردم را از اولویت های سازمانی بیان کرد و گفت: مدیریت مجموعه، روزهای سه شنبه بصورت مستمر و جهت پاسخگویی های مردمی در دفتر کار حضور داشته و این ماموریت به معاونین مرتبط هم تاکید شده است.

    به گفته وی، مراتب قدردانی از این مجموعه در همایش تجلیل از مدیران و همکاران دستگاه‌های اجرایی در ستاد پاسخگویی و پردازش نامه‌های مردمی دور دوم سفر رییس جمهور به استان با حضور استاندار انجام شد.

    نویسنده: مهندس حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *