×
×

رییس‌جمهور
نیروهای مسلح ما زمان و مکان انتقام را تعیین خواهند کرد

  • کد نوشته: 50872
  • ۱۴۰۲-۱۰-۱۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین ، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز جمعه در مصلای امام علی(ع) و در آیین تشییع شهدای انفجارهای تروریستی کرمان افزود: قدرت جمهوری اسلامی را بارها دشمن  درک و تجربه کرده و در  قضایای اخیر نیز اطمینان خواهم داد که قدرت ایران را دشمن  به طور قطع خواهد دید.
    نیروهای مسلح ما زمان و مکان انتقام را تعیین خواهند کرد
  • تبلیغ هدفمند

    رییس‌جمهور گفت: دشمن بارها و بارها قدرت جمهوری اسلامی را لمس و تجربه کرده، اینجا ابتکار عمل به دست نیروهای مسلح  و مقتدر ماست و مکان و زمان را نیز نیروهای ما مشخص خواهند کرد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین ، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز جمعه در مصلای امام علی(ع) و در آیین تشییع شهدای انفجارهای تروریستی کرمان افزود: قدرت جمهوری اسلامی را بارها دشمن  درک و تجربه کرده و در  قضایای اخیر نیز اطمینان خواهم داد که قدرت ایران را دشمن  به طور قطع خواهد دید.

    وی در ادامه تاکید کرد: دشمن این را می داند که ایران امروز ایران دیروز نیست، چرا که ایرانِ امروز مقتدر، قهرمان و صاحب قدرتی است که حاج قاسم برای آن تولید قدرت کرده است.

    وی گفت: امروز برای ما نیروهای مسلح مجهز و آموزش دیده تولید قدرت کرده اند و مهمتر از همه مولفه های قدرت در نظام اسلامی ، رهبری فرزانه انقلاب اسلامی، امت آگاه و با بصیرت هستند.

    وی ادامه داد: وظیفه مسئولان را این شهادت ها و ایثارگری‌ها بسیار سنگین کرده و کمترین وظیفه آنها خدمتگزاری خالصانه برای مردم است؛ و مردم یقین بدانند این حضور با معنای آنان و پشتوانه مردمی از نظام مقدس جمهوری اسلامی، دشمن را مستاصل کرده و به همین خاطر است که زورشان به مردم بی گناه  می رسد و آنها را مورد هدف کشتار خود قرار می دهند؛ در غزه زن و کودک را به خاک و خونمی کشند.

    پایان طوفان الاقصی، پایان رژیم صهیونیستی است

    رییس جمهور همچنین گفت: پیروزی حق و از بین رفتن باطل وعده الهی است و ما می دانیم پایان طوفان الاقصی، پایان رژیم صهیونیستی خواهد بود.

    وی اظهار کرد: امروز در کرمان، در کنار پیکر شهدا، بدن‌های مجروح و آسیب دیده از ظلم دشمنان و مردمی با بصیرت و انقلابی همیشه در صحنه هستیم و ما هم در کنار مردم کرمان ایستاده ایم.

    آیت الله رییسی  افزود: حقد و کینه دشمنان نسبت به حاج قاسم، نام و تصویر او نمایان است زیرا حاج قاسم کار بزرگی در مقابل آنها انجام داده است.

    رییس جمهور با اشاره به اینکه بعد از شکل دهی رژیم جعلی غاصب و ۷۵ سال ظلم به مردم فلسطین،دشمن می خواست کار دیگری را آغاز کند، اظهار کرد: اسرائیل سرزمینی است که به عنوان دفاع از یهود و با سوءاستفاده از نام یهود شکل گرفت.

    آیت الله رییسی گفت: رژیم صهیونیستی می خواست خلافت اسلامی در منطقه ما با نام اسلام ایجاد کند؛ آنجا(فلسطین) با نام یهود، اینجا با نام اسلام؛ در عراق و سوریه نیز قصد داشت جریان داعشِ دست‌پرورده خود را به عنوان خلافت اسلامی حاکم کند اما حاج قاسم یک جریان مقاومت را در منطقه برنامه ریزی کرد.

    رییس جمهور با تشریح اقدامات جبهه مقاومت گفت: نیروی مقاومتی که قدرت هوایی و دریایی ندارد و تنها بخشی از قدرت نیروی زمینی را دارد، دشمن را مستاصل کرده است.

    رییس جمهور اظهار داشت: تا امروز محاسبه این است که در منطقه، مردم فلسطین و جبهه مقاومت پیروز میدان هستند و رژیم صهیونیستی شکست خورده میدان است.

    حاج قاسم سلیمانی شهید القدس است

    وی در ادامه گفت: حاج قاسم سلیمانی را بزرگان مقاومت،شهید القدس نامیدند، حقیقت هم همین است، آنچه امروز از مقاومت می بینیم را باید از حمایت ها و پیگیری، مدیریت و اقدامات حاج قاسم بدانیم؛ اگرچه باید از فلسطین، حماس و حزب الله تجلیل کرد اما نقش حاج قاسم بی بدیل بود.

    آیت الله رییسی اظهارداشت: حاج قاسم با تمام نیروها و ظرفیت های منطقه تلاش کرد جریان شیطانی داعش و دست ساخته آمریکایی ها و صهیونیست ها در عراق، سوریه و منطقه قدرت نگیرد و شبانه روز تلاش کرد تا امنیت را در منطقه حاکم کند.

    برای تشکیل اسرائیل در منطقه، طرح آمریکا به دست حاج قاسم شکست خورد

    وی در ادامه خاطرنشان کرد: طرح آمریکایی ها به دست حاج قاسم و نیروهای مقاومت برای تشکیل اسراییل در منطقه نقش برآب شد و حاج قاسم اجازه نداد که نقشه آمریکایی‌ها شکل بگیرد و به همین خاطر در منطقه از حاج قاسم آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی و عواملشان  کینه به دل دارند، با زائرانش نیز دشمنی می کنند و این جنایات را رقم می زنند.

    وی بیان کرد: حاج قاسم  می‌گفت برایم گنبد و بارگاه نسازید و بر سنگ قبرم بنویسید، سرباز؛ وی نمی خواست نامش بعد از خودش اینچنین آوازه داشته باشد اما با اراده خداوند نام او بلندآوازه شد.

    وی گفت: حاج قاسم علاوه بر تسخیر عرصه ها، دل ها را هم تسخیر کرد؛ دل هایی که جای خداست و به راحتی تسخیر نمی شود.

    آیت الله رییسی خطاب به مردم و خانواده شهدای حوادث اخیر کرمان نیز گفت: بدانید خون مطهر فرزندان شما ، همسران و همکاران شما از جامعه جهل زدایی خواهد کرد و خداوند مردم جهان را به برکت خون شهدا بیدار کرده است، این بیداری مردم جهان در جای جای دنیا، به برکت خون شهیدان است.

    نویسنده: مهندس حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *