×
×

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان
پویایی،تسهیل‌گری به توسعه در تعاملات اقتصادی استان موثر است

  • کد نوشته: 50993
  • ۱۴۰۲-۱۰-۱۹
  • ۰
  • رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان تاکید کرد:ارتقای سهم استان در فعالیت های اقتصادی با هدف بهره گیری از موقعیت جغرافیایی استان و در نظر گرفتن کانون های گردشگری که می بایست مورد توجه قرار گیرد.
    پویایی،تسهیل‌گری به توسعه در تعاملات اقتصادی استان موثر است
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان،نورانی رئیس سازمان در نشست با معاونین و جمعی از کارشناسان سازمان تصریح کرد:شتاب بخشیدن به توسعه اقتصادی استان گلستان با محوریت فعالیت ها و محرک های اصلی توسعه استان با توجه و تاکید بر پروژه های سفر استانی ریاست محترم جمهوری از اولویت ها است.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان تاکید کرد:ارتقای سهم استان در فعالیت های اقتصادی با هدف بهره گیری از موقعیت جغرافیایی استان و در نظر گرفتن کانون های گردشگری که می بایست مورد توجه قرار گیرد.

    نورانی رئیس سازمان خاطرنشان کرد:فرصت مناسب را برای سرمایه گذاران بخش خصوصی مهیا نموده و فعالیت صنعتی را توسعه دهیم و پایداری و تعادل بخشی را ایجاد نماییم.

    وی بیان کرد:استان گلستان،به دلیل برخورداری از موقعیت خاص جغرافیایی می تواند به عنوان قطب مهم در زمینه هایی که در جلسه مطرح گردید،تبدیل شود و مسیر توسعه استان را طی نماید.

    رئیس سازمان اظهار داشت:توسعه منطقه ای یکی از رکن های اصلی توسعه استان محسوب می گردد و رویکرد استراتژیک با توجه به مسائل درونی و بیرونی در استان که شناسایی شده است می تواند بسیار راهگشا باشد.

    نویسنده: مهندس حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *