×
×

مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان
تامین‌اجتماعی پشتیبان جامعه‌کارگری است

  • کد نوشته: 51065
  • ۱۴۰۲-۱۰-۲۲
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین قربان زنگانه اظهار کرد: تامین اجتماعی دارای وظایف و فعالیتهای بسیار خوبی درسطح جامعه است که تضمین کننده رشد اقتصاد و تداوم آن برای تحقق توسعه پایدار، مراقبت و صیانت از وضعیت جسمی، روحی و فکری بیمه شدگان در جامعه است .
    تامین‌اجتماعی پشتیبان جامعه‌کارگری است
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان، در دیدار با مهندس دهرویه فرماندار شهرستان گنبد گفت: تامین اجتماعی به عنوان یکی از ارگان های مهم در کشور و پشتیبان جامعه کارگری است.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین قربان زنگانه اظهار کرد: تامین اجتماعی دارای وظایف و فعالیتهای بسیار خوبی درسطح جامعه است که تضمین کننده رشد اقتصاد و تداوم آن برای تحقق توسعه پایدار، مراقبت و صیانت از وضعیت جسمی، روحی و فکری بیمه شدگان در جامعه است.

    در ادامه فرماندار شهرستان گنبد، با اعلام اینکه بخش عمده ای از افراد جامعه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند، خدمات و حمایتهای این سازمان در قالب پوشش بیمه ای و ایجاد امنیت شغلی و روانی  جمعیت شاغلین کشور را قابل تقدیردانست .

    دهرویه افزود: اعتقاد ما این است که ارائه خدمات درست و ارزشمند به مردم صرفا در قالب سازمان های قوی و شایسته محقق می گردد و بی تردید  یکی از مهمترین  و حیاتی ترین سازمانها در راستای حمایت، تکریم و رضایتمندی جامعه هدف، سازمان تامین اجتماعی است .

    نویسنده: سکینه جافرنوده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *