×
×

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی
۲۷کارگاه ساختمانی ناایمن پلمپ‌و‌تعطیل شدند

  • کد نوشته: 51115
  • ۱۴۰۲-۱۰-۲۴
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین؛ مهدی اسلام‌خواه مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ضمن بیان این خبر گفت: رعایت ایمنی و بهداشت در محل کار تا حد زیادی از بروز حوادث ناشی از کار جلوگیری به عمل می‌آورد.
    ۲۷کارگاه ساختمانی ناایمن پلمپ‌و‌تعطیل شدند
  • تبلیغ هدفمند

    از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه ۲۷ کارگاه ساختمانی ناایمن در سطح استان به دلیل تخطی از قانون و آئین‌نامه‌های مربوط به ایمنی و حفاظت و بی‌توجهی به تذکرات مکرر اداره بازرسی کار با حکم قضایی به استناد ماده ۱۰۵ قانون کار از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل آمد.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین؛ مهدی اسلام‌خواه مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ضمن بیان این خبر گفت: رعایت ایمنی و بهداشت در محل کار تا حد زیادی از بروز حوادث ناشی از کار جلوگیری به عمل می‌آورد.

    وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع حفظ جان کارگران و رعایت نکات ایمنی بازرسان کار این اداره کل نظارت و بازرسی مداوم از کارگاه‌های ساختمانی را دستور کار خود قراردادند .

    گفتنی است که؛ به استناد تبصره یک ماده ۱۰۵ قانون کار هرگاه در حین بازرسی به تشخیص بازرس کار احتمال وقوع حادثه وبروز خطر در کارگاه گزارش داده  شود وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی حسب مورد گزارش بازرس مزبور از دادسرای عمومی محل و در صورت عدم تشکیل دادسرا از دادگاه عمومی محل تقاضا خواهند کرد فوراً قرار تعطیل پلمپ تمام یا قسمتی از کارگاه را صادر نماید.

    نویسنده: مهندس حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *