×
×

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان
تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش و کمیته امداد استان گلستان امضا شد

  • کد نوشته: 44585
  • ۱۴۰۲-۰۶-۲۷
  • ۰
  • مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از امضای تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش در راستای تامین مایحتاج تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند استان گلستان خبر داد.
    تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش و کمیته امداد استان گلستان امضا شد
  • تبلیغ هدفمند

    با هدف تامین ۵۰ هزار سری لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند

    مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از امضای تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش در راستای تامین مایحتاج تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند استان گلستان خبر داد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عیسی بابایی، مدیر کل کمیته امداد استان گلستان ، عصر امروز یکشنبه (۱۴۰۲/۰۶/۲۶) در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش گفت: بیش از ۴۰ سال است که اقدامات نیکوکارانه را در قالب جشن عاطفه‌ها با همراهی آموزش و پرورش و با محوریت سازمان دانش آموزی به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند استان انجام می‌دهیم و امسال نیز برای تامین ۵۰ هزار سری مایحتاج تحصیلی با مساعدت مدارس سطح استان،  ادارات و نهادها، اصناف و بازاریان ، خیرین ومراکز نیکوکاری، هدفگذاری کرده ایم.

    وی با بیان اینکه دانش آموزان زیادی در این استان هست که به خاطر مشکلات مالی خانواده هایشان روند تحصیل آنها به دشواری صورت می گیرد گفت:برخی از این دانش آموزان توسط کمیته امداد مشکلات آنها برطرف شده و برخی دیگر نیز رفع مشکلاتشان نیازمند کمکهای مردم نیکوکار است.

    بابایی استفاده از ظرفیت­های مشترک برای رفع مشکلات دانش آموزان نیازمندرا از اهداف این تفاهم نامه برشمرد و گفت: جلوگیری از موازی کاری و مساعدت های تکراری و ارائه خدمات اثر بخش و توزیع عادلانه بویژه در مناطق محروم استان از موارد  دیگر این تفاهم نا مه است.

    وی با اشاره به توزیع ۱۰۰ هزار پاکت دربین دانش آموزان مدارس سطح استان اظهار کرد: با  اشاعه و ترویج فرهنگ انفاق و مشارکت در امور عام‌المنفعه در سنین پایین ، امیدواریم هیچ دانش آموزی به دلیل محرومیت از تحصیل باز نماند.

    کارهای خیر باعث زمینه سازی وتبلور نخبگان ودانشمندان استانی می شود.

    سید رضا نظری ،مدیرکل آموزش و پرورش استان دراین جلسه گفت : کمیته امداد را مثل خانه خود میدانم و هر زمانی که به این نهاد پا می گذارم احساس آرامش و آسایش دارم چون جنس کار کمیته امداد آمیخته با خیر و احسان است .

    وی ادامه داد: چند سالی است که راستای رفع مشکلات جامعه هدف بویژه دانش آموزان نیازمند ، همکاری های خوبی را با کمیته امداد انجام داده ایم واین مهم جز با همدلی وائتلاف دستگاهها شکل نمی گیرد.

    نظری با اشاره به وظیفه نظام تعلیم وتربیت درایجاد بستر لازم برای زمینه تحصیل تمامی دانش آموزان گفت: از همکاران محترم درسطح استان میخواهم تا با اقدام مشابه ونشست های مشترک ، اهتمام لازم را دستور کارخود قرارداده و مبادا هیج دانش آموزی بدلیل نداشتن مایحتاج تحصیلی از تحصیل باز بماند.

    وی متذکرشد: توجه به تحصیل نیازمندان وکارهای خیرخواهانه ، مطمئنا باعث زمینه سازی و تبلور دانشمندان ونخبگان استانی می شود.

    انتهای پیام

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *