×
×

با حضور استاندار گلستان:
آغاز بهسازی و روکش‌آسفالت۲۵کیلومتر روستایی‌گنبدکاووس

  • کد نوشته: 51227
  • ۱۴۰۲-۱۱-۰۱
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین، عادل مصدقی در آیین این عملیات اجرایی اظهار کرد: عملکرد بهسازی و روکش آسفالت محورهای روستایی این شهرستان با اجرای این عملیات به 110 کیلومتر می رسد.
    آغاز بهسازی و روکش‌آسفالت۲۵کیلومتر روستایی‌گنبدکاووس
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: عملیات بهسازی و روکش آسفالت ۲۵ کیلومتر از محورهای روستایی بخش داشلی برون شهرستان گنبدکاووس با اعتبار ۳۷ میلیارد تومان با حضور استاندار و معاونین وی، ائمه جمعه و جماعات، فرماندار، نمایندگان مردم استان در مجلس و روستاییان آغاز شد.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین، عادل مصدقی در آیین این عملیات اجرایی اظهار کرد: عملکرد بهسازی و روکش آسفالت محورهای روستایی این شهرستان با اجرای این عملیات به ۱۱۰ کیلومتر می رسد.

    به گفته وی، راههای روستاهای امان ا… تپه، ترشک لی، کرند، قره دونگ و هوتن از روستاهای بخش داشلی برون گنبد است که در دستور کار بهسازی و روکش آسفالت قرار دارد.

    مصدقی با اظهارامیدواری از اینکه ابلاغ اعتبارات دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان منجر به خدمات رسانی بهتری به مردم خواهد شد، ادامه داد:طی دو سال گذشته از دولت سیزدهم ۸۵ کیلومتر از راههای روستایی حوزه گنبد کاووس بهسازی و روکش آسفالت شد.

    وی، اعتبار هزینه شده در دولت سیزدهم برای ارتقای کیفی راههای گنبد را از محل منابع ملی و استانی ۵۰۰ میلیارد تومان ذکر کرد.

    وی خاطرنشان کرد: طول راههای استحفاظی شهرستان گنبد کاووس یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر است که حدود ۵۰ درصد از این راهها روستایی است و روستاییان منطقه سزاوار بهره مندی از یک راه مناسب و آسفالته و مطلوب هستند.

    در ادامه این آیین، استاندار گلستان از خدمات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به مردم بویژه روستاییان منطقه شرق استان قدردانی کرد.

     

    نویسنده: سکینه جافرنوده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *