×
×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
با حضوراستاندارپاسگاه پلیس‌راه گرگان-علی آبادکتول‌افتتاح شد

  • کد نوشته: 52496
  • ۱۴۰۳-۰۱-۰۱
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار آنلاین، عادل مصدقی با اشاره به افتتاح ساختمان پلیس راه گرگان- علی آباد اظهار کرد: با توجه به موقعیت حساس منطقه و بیشترین حجم تردد در محور گرگان- علی آباد و بیشترین آمار تصادفات و تلفات جاده ای؛ تدبیر و همفکری مسئولان راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه منجر به احداث این پاسگاه از سال 1401 شد...
    با حضوراستاندارپاسگاه پلیس‌راه گرگان-علی آبادکتول‌افتتاح شد
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از افتتاح پاسگاه پلیس راه گرگان – علی آباد در نخستین روزهای سال ۱۴۰۳ با حضور استاندار در محور گرگان _ علی آباد کتول(حدفاصل تقی آباد به نوده ملک) خبرداد و گفت: برای احداث این ساختمان ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار آنلاین، عادل مصدقی با اشاره به افتتاح ساختمان پلیس راه گرگان- علی آباد اظهار کرد: با توجه به موقعیت حساس منطقه و بیشترین حجم تردد در محور گرگان– علی آباد و بیشترین آمار تصادفات و تلفات جاده ای؛ تدبیر و همفکری مسئولان راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه منجر به احداث این پاسگاه از سال ۱۴۰۱ شد.

    به گفته وی، این پاسگاه در دو طبقه با متراژ ۴۰۰ متر مربع ساختمان در عرصه به مساحت ۳۶۰۰ متر مربع شروع شده بود که در سال ۱۴۰۲ با پیگیری های بعمل آمده و تامین اعتبارات مورد نیاز شتاب گرفت .

    به گفته وی، کاهش فاصله زمانی حضور پلیس در زمان بروز حوادث جاده‌ای از مهمترین اولویت‌های افتتاح این پاسگاه است.

    مصدقی ادامه داد: با راه اندازی این پاسگاه کنترل محور شریانی گرگان- علی آباد، توسکستان و محورهای روستایی تحت پوشش آن در کنترل هوشمند پلیس قرار خواهد گرفت.

    وی تصریح کرد: با توجه به لزوم کنترل هوشمند تردد‌ها و استفاده از فناوری‌های نوین در ماموریت‌های پلیس انتظار است با ایجاد این پاسگاه شاهد کاهش تصادفات و ایمنی تردد‌ها در منطقه باشیم.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: به همت سازمان راهداری از سال ۹۸ بیش از ۱۰۳ باب پاسگاه احداث و ۱۷۷ باب بازسازی در حوزه پاسگاه‌ها داشتیم.

    به گفته مصدقی، تامین رضایت، امنیت و ایمنی کاربران جاده‌ای تنها با تعامل‌های سازنده و همکاری متقابل پلیس و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان امکانپذیر است.

    در مراسم افتتاح این پاسگاه علاوه بر استاندار؛ فرمانده انتظامی و رئیس پلیس راه استان، معاون سیاسی امنیتی استانداری و جمعی از معاونین و روسا و کارشناسان پلیس راه و راهداری نیز حضور داشتند.

    نویسنده: مهندس حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *