×
×

رئیس کل دادگستری گلستان
توقف کامل ساخت‌وسازغیرمجاز در منطقه‌گردشگری‌زیارت‌گرگان

  • کد نوشته: 51259
  • ۱۴۰۲-۱۱-۰۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین حیدر آسیابی اظهار کرد: همزمان اقدامات برای کمک به توسعه گردشگری این روستا در حال انجام است.
    توقف کامل ساخت‌وسازغیرمجاز در منطقه‌گردشگری‌زیارت‌گرگان
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس‌کل دادگستری گلستان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان که با حضور معاون پیشگیری از جرم قوه قضاییه برگزار شد، گفت: با تلاش‌های انجام شده و اقدامات پیشگیرانه، درحال حاضر ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه گردشگری زیارت به صورت کامل متوقف گردیده و هیچگونه مصالح ساختمانی بدون مجوز دهیاری و دادستانی اجازه حمل به این منطقه را ندارد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین حیدر آسیابی اظهار کرد: همزمان اقدامات برای کمک به توسعه گردشگری این روستا در حال انجام است.

    وی در این جلسه از کاهش سرقت در استان نیز خبر داد و گفت: رویکرد برخورد سختگیرانه با سارقان در ۲ سال گذشته در استان با جدیت دنبال می شود که در نتیجه آن شاهد کاهش ۹ درصدی سرقت در گلستان هستیم.

    حیدر آسیابی افزود: ارفاقات قانونی نسبت به سارقان اعمال نمی شود و این افراد باید تا پایان دوره محکومیت در زندان بمانند.

    رئیس کل دادگستری گلستاندر ادامه این‌جلسه به تلاش های دادگستری استان برای افزایش آگاهی های حقوقی مردم و کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: با مشارکت صدا و سیمای استان، چند سالی است ست برنامه سیمای قانون به صورت زنده پخش می شود و همکاران قضایی ما با حضور در این برنامه، مباحث حقوقی را مطرح و به پرسش های حقوقی مردم پاسخ می دهند.

    جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان گلستان با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در گرگان برگزار شد.

    نویسنده: مهندس حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *