×
×

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان
امروز سومین‌جلسه دادگاه‌های‌علنی برخط‌برگزارشد

  • کد نوشته: 51353
  • ۱۴۰۲-۱۱-۰۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین احمدرضا فضیلت اظهار کرد: در این جلسه دادگاه علنی در استان نزدیک به ۲۱۰ نفر از طریق اسکای روم در دادگاه حضور داشتند و در جریان فرآیند رسیدگی قرار گرفتند.
    امروز سومین‌جلسه دادگاه‌های‌علنی برخط‌برگزارشد
  • تبلیغ هدفمند

    سومین جلسه دادگاه‌های علنی برخط استان گلستان با موضوع استرداد مال منقول در شعبه شانزدهم دادگاه تجدیدنظر امروز برگزار شد.

    معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان گفت: این جلسه با حضور مستشاران دادگاه، طرفین پرونده و وکلایشان برگزار شد و همزمان اساتید و دانشجویان رشته حقوق، کارآموزان قضائی و وکالت و علاقه‌مندان رشته حقوق به صورت برخط در دادگاه حضور داشتند.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین؛ احمدرضا فضیلت اظهار کرد: در این جلسه دادگاه علنی در استان نزدیک به ۲۱۰ نفر از طریق اسکای روم در دادگاه حضور داشتند و در جریان فرآیند رسیدگی قرار گرفتند.

    معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان گفت: فردا و پس فردا هم دو دادگاه علنی برگزار می شود و علاقمندان می توانند از طریق فضای اسکای روم در این جلسات شرکت کنند.

    توسعه‌ی شفاف‌سازی در فرآیندهای رسیدگی قضائی و همچنین بهره‌برداری بیشتر و بهتر جامعه دانشگاهی، کارآموزان وکالت و نیز کارآموزان قضائی از محتوای علمی و فنی دادگاه‌ها و فرآیند دادرسی از اهداف برگزاری دادگاه‌های علنی برخط است.

    برگزاری دادگاه‌های علنی از موارد مورد اشاره قانون از جمله اصل ۱۶۵ قانون اساسی و ماده ۳۵۲ آئین دادرسی کیفری و همچنین از تأکیدات مسئولان دستگاه قضائی است.

    نویسنده: سکینه جافرنوده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *