×
×

رئیس کل دادگستری گلستان
آغازپویش«به حرمت حضرت‌علی‌(ع)می‌بخشم»

  • کد نوشته: 51493
  • ۱۴۰۲-۱۱-۱۱
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین؛ حیدر آسیابی اظهارکرد: این پویش از امروز آغاز و تا 12 فرودین ماه سال آینده ادامه دارد و در قالب آن، تلاش های اعضای شورای حل اختلاف،صلح یاران، ریش سفیدان، علما و افراد اثرگذار، بر ترغیب طرفین پرونده ها به صلح و سازش به ویژه در پرونده‌های مهم، متمرکز می شود.  
    آغازپویش«به حرمت حضرت‌علی‌(ع)می‌بخشم»
  • تبلیغ هدفمند

    در گلستان؛ مشارکت ۴۲۵ صلح یار از ریش سفیدان و بزرگان اقوام استان در قالب نهضت فراگیر صلح و سازش

    رئیس کل دادگستری گلستان از برگزاری پویش «به حرمت علی‌(ع) می‌بخشم» ویژه میلاد تا شهادت خبر داد.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین؛ حیدر آسیابی اظهارکرد: این پویش از امروز آغاز و تا ۱۲ فرودین ماه سال آینده ادامه دارد و در قالب آن، تلاش های اعضای شورای حل اختلاف،صلح یاران، ریش سفیدان، علما و افراد اثرگذار، بر ترغیب طرفین پرونده ها به صلح و سازش به ویژه در پرونده‌های مهم، متمرکز می شود.

    رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه بیشتر پرونده‌های قابل گذشت، قبل از محاکمه به شورای حل اختلاف ارجاع داده می‌شود، افزود: امسال به همت اعضای شورای حل اختلاف و صلح یاران در ۱۲ پرونده قصاص، اولیای دم از حق شرعی و قانونی خود گذشتند و از اجرای حکم قصاص منصرف شدند.

    وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون نیز نزدیک به ۳۸ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف استان با سازش طرفین مختومه شد.

    آسیابی افزود: در قالب نهضت فراگیر صلح و سازش، علاوه بر اعضای مرکز توسعه حل اختلاف استان، ۴۲۵ صلح یار از ریش سفیدان و بزرگان اقوام استان و ۵۸ هیئت صلح اقوام، مذاهب و محلات استان هم به کمک دستگاه قضایی استان آمده اند و برای حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات و دعاوی مردم تلاش می‌کنند.

    نویسنده: سکینه جافرنوده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *