×
×

با هدف ایمنی مسافران نوروزی و حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی آغاز به کار کرد:
 پویش‌فرهنگی ایمنی‌ چشم به راهیم

  • کد نوشته: 52394
  • ۱۴۰۲-۱۲-۲۷
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین، عادل مصدقی با اشاره به آغاز فعالیت پویش چشم به راهیم در استان اظهار کرد: محل برگزاری این پویش مجتمع خدماتی امام رضا(ع) واقع در ورودی غربی استان است که برای پیشگیری از تصادفات و تلفات جاده ای راه اندازی شده است...
     پویش‌فرهنگی ایمنی‌ چشم به راهیم
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: پویش فرهنگی ایمنی چشم به راهیم با هدف ایمنی و آرامش و امنیت عبور و مرور مسافران نوروزی و کاهش تلفات جاده ای و بصورت وبیناری با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی،ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و سایر مسوولان ستادی، استانی و شهرستانی افتتاح شد.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین، عادل مصدقی با اشاره به آغاز فعالیت پویش چشم به راهیم در استان اظهار کرد: محل برگزاری این پویش مجتمع خدماتی امام رضا(ع) واقع در ورودی غربی استان است که برای پیشگیری از تصادفات و تلفات جاده ای راه اندازی شده است.

    مصدقی افزود: این پویش بعنوان مکانی برای استراحت رانندگان در نظر گرفته شده تا پس از دو ساعت رانندگی، ضمن استراحت آنان و خانواده ها و همسفران آنها از برنامه های شاد و فرهنگی تدارک دیده شده و امکانات مجتمع استفاده کرده و سفری ایمن را فراهم سازند.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان همچنین از آمادگی کامل دو بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای برای سفرهای نوروزی امن مسافران خبرداد و گفت: ۳۰ گشت راهداری با ۱۷۵ دستگاه ناوگان سبک،نیمه سنگین و سنگین در این ایام در طول راهها به مسافران خدمات می دهند.

    مصدقی ادامه داد: ۲۷ باب راهدارخانه و ادارات تابعه شهرستانی، ۲۱ باب مجتمع خدماتی، ۱۵۰ اتوبوس، ۶۰۰ مینی بوس و ۸۰۰ سواری نیز آماده خدمات رسانی هستند.

    وی خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت راههای استان نیز با شماره ۱۴۱ بطور شبانه روزی آخرین وضعیت راهها را به کاربران جاده ای ارائه می دهد.

    نویسنده: مهندس حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *