×
×

سردارشکارچی:
تقویت‌قدرت‌کشور در همه‌عرصه‌ها در دستان‌مردم است

  • کد نوشته: 52168
  • ۱۴۰۲-۱۲-۱۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار آنلاین سردار ابوالفضل شکارچی عامل برای پیشرفت کشور را مشارکت حداکثری پرشور در انتخابات را دانست و اظهار کرد: امروز شاهدیم که دستاوردهایی که به آن دست یافتیم نتیجه حضور مردم در همه عرصه ها بوده است...
    تقویت‌قدرت‌کشور در همه‌عرصه‌ها در دستان‌مردم است
  • تبلیغ هدفمند

    معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قدرت کشور  هر زمانی که با حضور مردم باشد، در همه عرصه‌های علمی، سازندگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی تقویت شده و افزایش پیدا خواهد کرد.

    به گزارش بازار کسب و کار آنلاین؛ سردار ابوالفضل شکارچی عامل برای پیشرفت کشور را مشارکت حداکثری پرشور در انتخابات را دانست و اظهار کرد: امروز شاهدیم که دستاوردهایی که به آن دست یافتیم نتیجه حضور مردم در همه عرصه ها بوده است.

    وی گفت: مردم جا که حضور داشته باشند قدرت کشور در همان جا افزایش پیدا کرده است.

    معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: کسانی که بخواهند با کشور خود قهر کرده و در انتخابات مشارکت نکنند، یک علامت سوال روی آن است؟ چرا که ناامید کردن مردم برای حضور پیدا نکردن در انتخابات و پای صندوق های رای زمین بازی است که دشمن طراحی کرده است.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه قطعاً مردم دارای مشکلات فراوانی هستند اما در کنار آن مجلس باید مجلس قدرتمندی باشد و اولویت نخست فعالیتش باید حل مشکلات کشور باشد، بیان داشت: مردم بهترین ها را انتخاب کنند تا به مسائل کشور رسیدگی کنند و راه حل رفع مشکلات در دست خود مردم است و با قهر کردن و رای ندادن کاری دست نمی شود.

    وی ابراز امیدواری کرد، این حضور با برکت و پرشور و به طور قطع تو دهنی به دشمنان این کشور خواهد بود و توصیه ما این است که مردم دست به دست بدهند تا یک کشور مقتدر و قدرتمند رو به پیشرفت داشته باشیم، گذشته را با حال حاضر ببینند و مقایسه کنند و با این نگاه حتما افراد بیشتری در این رویداد مشارکت می کنند.

    سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح درباره نقش خواص گفت: مردم امروز ما مردم با بصیرتی هستند و در این میان خواص، نقش پیش برنده دارند و باید ضرورت و اهمیت حضور پرشور در انتخابات را برای مردم تشریح کنند.

    معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان درباره حضور قدرتمند در فضای مجازی نیز گفت: عرصه شبکه های اجتماعی امروز عرصه بسیار با اهمیتی است که هم برای ملت ما یک فرصت است و هم اینکه اگر به چشم فرصت به آن توجه نشود قطعا می تواند بعنوان یک تهدید برای ما باشد.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *