×
×

دادستان مرکز استان گلستان خبر داد
کارت زرد دوم برای شهردار گرگان/ به همراه فیلم ضرب و جرح

  • کد نوشته: 52349
  • ۱۴۰۲-۱۲-۲۱
  • ۰
  • وی ادامه داد: پیش‌تر هم، درباره نحوه برخورد با دستفروشان به شهرداری تذکر داده بودیم و در صورت تکرار اقدامات فراقانونی و نقض حقوق شهروندی افراد، مسئولیت آن متوجه شخص شهردار گرگان است و باید پاسخگو باشد.
    کارت زرد دوم برای شهردار گرگان/ به همراه فیلم ضرب و جرح
  • تبلیغ هدفمند

    دادستان مرکز استان گلستان از تشکیل پرونده و تعقیب قضایی نیرو‌های انضباط شهری شهرداری گرگان خبر داد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین؛ محمود اسپانلو اظهار کرد: پس از انتشار ویدیوی درگیری ماموران انضباط شهری گرگان با دست فروشان، مدیر مربوطه به دادسرا احضار و علاوه بر اخطار به وی، ملزم به عذر خواهی رسمی و انتشار آن به صورت عمومی و دلجویی از دست فروشان آسیب دیده، شد.

    دادستان مرکز استان با تاکید بر این که فقط ضابطین دادگستری حق اقدام و دستگیری افراد طبق ضوابط و با هماهنگی مقام قضایی را دارند، ادامه داد: دستگیری غیر قانونی و کتک کاری مردم مصداق بارز نقض حقوق شهروندی است و ماموران انضباط شهری به هیچ وجه حق تعرض به افراد را ندارند و اقدام این افراد فرا قانونی و جرم است و از باب حفظ حقوق عمومی برای متخلفین پرونده تشکیل و تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

    وی ادامه داد: پیش‌تر هم، درباره نحوه برخورد با دستفروشان به شهرداری تذکر داده بودیم و در صورت تکرار اقدامات فراقانونی و نقض حقوق شهروندی افراد، مسئولیت آن متوجه شخص شهردار گرگان است و باید پاسخگو باشد.

    اسپانلو افزود: هرچند اقدام شهرداری برای عذرخواهی کار خوبی بود، اما رافع مسئولیت نیست.

     

    فیلم ضرب و جرح

    منبع: روابط عمومی دادگستری گلستان

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *