×
×

« قلب ماه رمضان، شب قدر است»
امشب‌راه‌سعادت از نجوای‌سجاده‌ها می‌گذرد

  • کد نوشته: 52549
  • ۱۴۰۳-۰۱-۱۲
  • ۰
  • امشب بال مناجات و دعا در نجوای با معبود، به پرواز در خواهد آمد تا دلشکستگی و ندامت، براتی باشد برای اشک‌هایی که راه دیدگان را به دست‌های بخشنده پروردگار، منتهی می‌کند تا شاهد جود الهی باشیم...
    امشب‌راه‌سعادت از نجوای‌سجاده‌ها می‌گذرد
  • تبلیغ هدفمند

    امشب از خلوت افطار تا سحر شب قدر، تلألو شبنم رحمت الهی بر گناهان یکساله بندگان برتری می‌کند تا بار دیگر سخاوت پروردگار را در ماه پر از آمین رمضان به نمایش بگذارد و تقدیری را به قلم ایزدی برساند که آمیخته با سعادت و رستگاری مومنان باشد.

    امشب بال مناجات و دعا در نجوای با معبود، به پرواز در خواهد آمد تا دلشکستگی و ندامت، براتی باشد برای اشک‌هایی که راه دیدگان را به دست‌های بخشنده پروردگار، منتهی می‌کند تا شاهد جود الهی باشیم.

    امشب هنگامه توبه است و میعادگاه بخشش و مغفرتی الهی، آری امشب باید غرور را به پای بندگی خالصانه ذبح کنیم تا نور شفاعت معصومانه آل محمد(ص)، غار دل‌هایمان را بزداید و ما را برای مناجاتی عاشقانه با پروردگار مهیا کند.

    «سعادت» زیباترین تقدیری است که می‌تواند توشه این هم نشینی عارفانه با پروردگار باشد؛ پس قلب‌هایمان را در این شبی که قلب رمضان نامیده شده، با اشک ندامت و ذکر العفو، صیقل دهیم و چشم به دریای کرامت و مغفرت پروردگار بدوزیم. چرا که امام صادق (ع) فرمود: « قلب ماه رمضان، شب قدر است»

    خداوندا از تو می‌خواهیم در این ساعات استجابت و این لیله‏القدر وصال، تن لرزان دعاهای‌مان را لباس آمین بپوشانی و با آغوش الهی‌ات پذیرای دل‌های‌ شکسته ما باشی.

    امشب ندای الغوث الغوث، به آسمان‌ها می‌رسد و دهان‏‌ها بویِ ذکر گرفته‌اند و «مفاتیح الجنان» واسطه قدر دانستنِ زمان مؤمنین شده است تا رسم بندگی و مناجات را یادآوری کند.

    امشب قرآن بر سر، منت الهی را بر سر بندگان مجسم خواهد کرد تا عظمت خداوند را در خط به خط واژگان لیله‏القدر نظاره گر باشیم.

    پیامبر اکرم (ص) فرمود: «هر که از روی ایمان و برای رسیدن به ثواب الهی، شب قدر را به عبادت بگذراند، گناهان گذشته‌اش آمرزیده می‌‏شود.»

    آری به واقع امشب، شب یلدایِ روح است؛ یلدایی که مقیاسش آسمانی است و هر آینه دعا و مناجات را در حیات خلوت وجود بندگان به شکوفایی شکوفه بخشش نوید خواهد داد‌. تقدیرتان پر از آمین زیبای پروردگار!

    نویسنده: زهرا مرادوند

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *