×
×

رئیس حوزه هنری گلستان
روایت پیشرفت به زبان هنر

  • کد نوشته: 52633
  • ۱۴۰۳-۰۱-۱۶
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین سید حسام بنی فاطمه اظهار کرد: تولید هنر برای انقلاب، تربیت هنرمند متعهد و ترویج آثار هنر انقلاب جز برنامه های حوزه هنری انقلاب اسلامی است که برای ترویج تولیدات و باز نشر آن نیاز به همراهی رسانه دارد...
    روایت پیشرفت به زبان هنر
  • تبلیغ هدفمند

    در سال ۱۴۰۳ تمرکز حوزه هنری روایت پیشرفت و تاریخ شفاهی استان گلستان خواهد بود.

    رئیس حوزه هنری گلستان گفت: به مناسبت هفته هنر انقلاب ۵۰ عنوان برنامه تولیدی، تربیتی و ترویجی در استان گلستان برگزار می‌شود.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین؛ سید حسام بنی فاطمه اظهار کرد: تولید هنر برای انقلاب، تربیت هنرمند متعهد و ترویج آثار هنر انقلاب جز برنامه های حوزه هنری انقلاب اسلامی است که برای ترویج تولیدات و باز نشر آن نیاز به همراهی رسانه دارد.

    وی افزود: موضوع فلسطین یکی از برنامه های جدی ما بوده که در سال ۱۴۰۲ به آن پرداخته شد.

    بنی فاطمه خاطرنشان کرد: ما برای سه برهه از زمان شامل قبل از انقلاب تا سال ۱۳۵۷ با عنوان روایت انقلاب و از زمان پیروزی انقلاب تا پیروزی جنگ تحمیلی با عنوان روایت پایداری و از زمان پایان جنگ تحمیلی تا امروز با عنوان روایت پیشرفت محتواهای هنری در استان تولید میکنیم.

    وی تاکیدکرد: تمرکز بر مسئله تربیت هنرمند یکی از برنامه های سال ۱۴۰۲ بود که در همین راستا مرکز رشد سرزمین برادری را راه اندازی کردیم این مرکز از شهریور ۱۴۰۲ در بخش هایی چون هنرهای تصویری، شعر و ادبیات و تاریخ شفاهی فعالیت خود را آغاز کرده است.

    بنی فاطمه بیان کرد: در روز ۲۰ فروردین کتاب تولیدات نوجوانان ادبیات مرکز رشد رونمایی می شود و رمان شهیده مرجان ناز قلیچی که توسط عبدالرحمن اونق نوشته شده است تا کنون ۵۰ درصد آن انجام شده و امسال رونمایی خواهد شد.

    وی در خصوص نمایش صحنه ای ماتی خوان، افزود: نمایش نامه این رمان تهیه شده و تئاتر صحنه ای آن امسال به روی صحنه خواهد رفت.

    بنی فاطمه خاطرنشان کرد: ما در حوزه طنز ضعیف هستیم و در این حوزه ما نیاز به استعداد یابی داریم که رویداد طنز قلمه با حضور اساتید ملی در همین راستا برگزار شد.

    رئیس حوزه هنری گلستان تصریح کرد: برنامه تلویزیونی با عنوان آسمان از دیگر محصولات تولیدی بود که با اجرای اقبال واحدی در روستای عطا آباد ضبط و از شبکه یک پخش شد و کتاب من هم دلم گریه می خواست و مستند قله ایثار از دیگر برنامه‌های تولیدی بود که در سال ۱۴۰۲ انجام شد.

    در پایان از پوستر هفته هنر انقلاب رونمایی شد و ۱۹ عنوان برنامه شاخص این هفته تشریح گردید.

    نویسنده: نرگس حسین زاده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *